Ciaza czy spozniona miesiaczka?

1. Data: 2003-04-04 17:24:27

Temat: Ciaza czy spozniona miesiaczka?
Od: "Cheesy" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam zgryza...
Dziewczynie juz czwarty dzien spoznia sie miesiaczka. Zaczynam myslec, ze
jest w ciazy. Tylko tego nie rozumiem, poniewaz zawsze kochalismy sie z
zabezpieczeniem, nigdy bez prezerwatywy. NIGDY!!!
W marcu chorowala na angine i lekarz zaaplikowal jej pokazna porcje
antybiotykow. Do ginekologa idzie w poniedzialek. Ale ja sie zastanawiam.
Moze byc w ciazy, czy po prostu miesiaczka opoznila sie np. ze wzgledu na
chorobe i wspomniane antybiotyki???

2. Data: 2003-04-04 17:38:18

Temat: Re: Ciaza czy spozniona miesiaczka?
Od: esta <f...@n...cmok.us> szukaj wiadomości tego autora

Cheesy <c...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> Dziewczynie juz czwarty dzien spoznia sie miesiaczka. Zaczynam myslec, ze
> jest w ciazy. Tylko tego nie rozumiem, poniewaz zawsze kochalismy sie z
> zabezpieczeniem, nigdy bez prezerwatywy. NIGDY!!!
Pamiętaj, że nie istnieją 100% zabezpieczenia.
> Moze byc w ciazy, czy po prostu miesiaczka opoznila sie np. ze wzgledu na
> chorobe i wspomniane antybiotyki???
Tak, to może być przyczyną. Jak również sytuacje stresowe i wiele innych
czynników. Nie panikuj póki nie musisz :)

--
esta

3. Data: 2003-04-04 22:51:23

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "esta" <f...@n...cmok.us> napisał w wiadomości

> Tak, to może być przyczyną. Jak również sytuacje stresowe i wiele innych
> czynników. Nie panikuj póki nie musisz :)
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
A może lepiej napisać, nie ciesz się jeszcze, jak się upewnisz to będziemy
składać gratulacje?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2003-04-05 15:50:06

Od: "skoniu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cheesy" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Mam zgryza...
> Dziewczynie juz czwarty dzien spoznia sie miesiaczka./

Najprostsza sprawa to kupić w aptece test ciążowy ( powinien być w każdej
aptece, bez recepty oczywiście). Wynik poznacie po kilku minutach.
Pozdrawiam Kasia.

viofonoterapia
podobno zespół jelita nadwrażliwego....
Nie chce nalegać:)....