Cięcie wiśni.

21. Data: 2015-07-12 15:36:23

Temat: Re: Cięcie wiśni.
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> I ciekawostka. Gołębie grzywacze (dzikie znaczy) oskubały szczytowe
> pąki na kapuście białej głowiastej. Chamstwo! ;-)

Gołąbki robione są z kapusty (białej głowiastej), wuęc to zupełnie
naturalna sytuacja.

Jarek

--
Chamstwu w życiu należy się przeciwstawiać siłom i godnościom osobistom.

22. Data: 2015-07-14 23:21:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-11 o 18:43, Dirko pisze:

> Hejka. A u nas na działce ptaszory oskubały nawet białą porzeczkę.

A ja z jednego posadzonego w zeszłym roku krzaczka białej porzeczki
zebrałam kilogram owoców! Co ciekawsze - na czerwonych (też
zeszłorocznych) nie było nic. Albo było i zostało obżarte, ale nie
sądzę, po prostu chyba nie zaowocowały. Czerwone potrzebują więcej
czasu, owocują na drugi rok dopiero?

Ewa

23. Data: 2015-07-15 23:09:59

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

C dniu 2015-07-14 o 23:21, FEniks pisze:

> [...]
> zeszłorocznych) nie było nic. Albo było i zostało obżarte, ale nie
> sądzę, po prostu chyba nie zaowocowały. Czerwone potrzebują więcej

A u mnie na odwrót.
Posadzone jesienią, krzaczaste - czerwona i biała, jesienią 2013 roku.
Czerwona dała w tym roku trochę owoców, biała nic, na dodatek ma
powykręcane liście (zaczęło się wiosną i nadal trwa).

Krycha.

24. Data: 2015-07-15 23:12:41

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-15 o 23:09, Krycha pisze:

> A u mnie na odwrót.
> Posadzone jesienią, krzaczaste - czerwona i biała, jesienią 2013 roku.

A ja moje posadziłam jesienią 2014. Chyba że mi jakoś szybciej minął
czas i nie zauważyłam. ;)

> Czerwona dała w tym roku trochę owoców, biała nic, na dodatek ma
> powykręcane liście (zaczęło się wiosną i nadal trwa).

Moja biała też ma powykręcane. Sądzę, że od mszyc. Nie przeszkodziło to
jej w owocowaniu, same owoce też są ładne i duże.

Ewa

25. Data: 2015-07-15 23:25:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-07-15 o 23:12, FEniks pisze:

> A ja moje posadziłam jesienią 2014. Chyba że mi jakoś szybciej minął
> czas i nie zauważyłam. ;)

Chyba rzeczywiście posadziłam je w 2013. Jak ten czas leci! ;)

Ewa

26. Data: 2015-07-16 15:58:37

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba rzeczywiście posadziłam je w 2013. Jak ten czas leci! ;)

Hejka. Wyraźnie dostrzegam wpływ mszyc porzeczkowo-czyściecowych na lot
czasu.
Pozdrawiam urgująco Ja...cki

zaksięgowanie wpłaty
Jaki filtr ciśnieniowy wybrać do oczka wodnego?
Upał
ogórki gruntowe
Identyfikacja roślin