Cięcie wiśni.

11. Data: 2015-07-10 11:25:07

Temat: Re: Cięcie wiśni.
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. Bardzo mnie zainteresował ten koeficjent i rad bym
> się dowiedzieć jaka jest jego wielkość wyrażona liczbowo. Ponadto
> intryguje mnie w jaki sposób można go tzn. "tego koeficjenta"
> poprawić skoro z definicji jest to stały mnożnik.
> Pozdrawiam deklinacyjnie Ja...cki

Trzeba ten stały mnożnik dla danego sadu zmienić -- to proste.
I prosty też dowód na to, że wato pytać, gdy się czegoś nie wie.

Aktualnego koeficjenta wyznaczamy licząc drzewa owocowe w sadzie
i dzieląc to przez liczbę szpaczych budek. Jak jest jedna, do
dzielenie idzie bardzo szybko. Z badań empirycznych wiemy, że to
zły koeficjent jest. Poprawiamy go. Tak na przykład, by stał się
dwukrotnie większy.

> PS Jak te drzewa a nie tych drzew dosadzi. :-)

Dosadnie powiedziane. I zdradza, że są różniece w podejściu do drzew,
a to może dać owoce (ta różnica może dać owoce, w dyskusji, a nie że
z tego czereśnie wyjdą). Jak ktoś ma tych drzew dużo, lecz zdają mu
się posadzone słabo, to powinien te drzewa jeszcze *trochę dosadzić*.
Lecz gdy te co są, czereśnie na przykład, posadzono z wprawą, to
zbyteczne jest, by jeszcze je dosadzać. Lecz nie szkodzi by jeszcze
tych czereśni trochę dosadzić.

Jarek

--
Śliczny Jasiu, mowny szpasiu,
Mój słowiku, będzie zyku.

12. Data: 2015-07-10 12:43:22

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> każdy taki
> drań biega po ogrodzie z własnym domkiem na grzbiecie.
U mnie "biegają" same bezdomne - pomrowy.
Jacek

13. Data: 2015-07-10 14:55:42

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> Kolega tak zrobił i jak nie jadł czereśni, tak nie je. Szpaki opędzlują
> wszystko i instalacja budki nie dała nic. Chłop żałuje, że założył
> budkę, bo nic to nie dało, a sumienie mu nie pozwala, żeby ją zlikwidować.
> Ja się szpakami nie przejmuję, bo czereśni nie mam, a moich wiśni (za
> bardzo) nie objadają. Już więcej szkody robią gołębie, które nie
> wiedzieć czemu gustują w wiśniach.

Bo to umiar we wszystkim trza mieć. I równowagę bilogiczna zachować. U mnie
jest tak: Jedna czereśnia, jedna wiśnia, ocalałe po zalaniu. Łańcuch
zywieniowy wyglada tak: robal w czereśni - ptaki wyżerają robale. Żeby się
zanadto nie rozhulały, mam koty, które napędzają im stracha. żeby kotom
palma z nadmiaru wolnosi nie odbił - jest pies. Nad psem jest Pancur, jak
trza, to i z kołkiem (albo wodnym wężem). A na końcu ja łagodzę obyczaje;-P.
BTW moja czereśnia nigdy oprysku nie widziała. Ptaków specjalnie nie gonię.
Robali nie ma. Owoców wystarcza dla wszystkich zainteresowanych.
A ptaki się nauczyły, że trza lecieć tam, gdzie strzelają albo wyją, bo tam
jest mnóstwo czereśni;-).

J.

www.kontestacja.com

14. Data: 2015-07-10 15:14:11

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lecz gdy te co są, czereśnie na przykład, posadzono z wprawą, to
> zbyteczne jest, by jeszcze je dosadzać. Lecz nie szkodzi by jeszcze
> tych czereśni trochę dosadzić.

Hejka.
Twa główka makówka
w swawoli nie boli.

Pozdrawiam szpaczkująco Ja...cki

15. Data: 2015-07-10 16:41:16

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-07-10 07:31, obywatel Jacek uprzejmie donosi:
> Gołąb nie, ale ślimak wpier**** każdą ilość.

A człowiek to w ogóle najgorsza zaraza, bo i wiśnie, i czereśnie, i
ogórki też zeżre.

16. Data: 2015-07-10 18:48:10

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jacek napisał:

> U mnie "biegają" same bezdomne - pomrowy.

Bezdomność to u nich stan umysłu. Byle skorupą takiego skusić się nie da.

--
Jarek

17. Data: 2015-07-10 19:11:55

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A człowiek to w ogóle najgorsza zaraza, bo i wiśnie,
> i czereśnie, i ogórki też zeżre.

A jak nie zeżre, to i tak drugiemu nie da. Glizdę,
czy inną stonogę, zamiast zostawić ptaszkowi, wytruje.

Jarek (...do jasnej cholery)

--
Wróbelek jest mała ptaszyna,
wróbelek istota niewielka,

18. Data: 2015-07-11 18:43:13

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla wszystkich zainteresowanych. A ptaki się nauczyły, że trza lecieć
> tam, gdzie strzelają albo wyją, bo tam jest mnóstwo czereśni;-).

Hejka. A u nas na działce ptaszory oskubały nawet białą porzeczkę. I
ciekawostka. Gołębie grzywacze (dzikie znaczy) oskubały szczytowe pąki na
kapuście białej głowiastej. Chamstwo! ;-)
Pozdrawiam lateralnie Ja...cki

PS Kto to jest ten Pancur?

19. Data: 2015-07-12 11:44:07

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> [...]
> ciekawostka. Gołębie grzywacze (dzikie znaczy) oskubały szczytowe pąki na
> kapuście białej głowiastej. Chamstwo! ;-)

A Sierściuchy pewnie w tym czasie się opalały?

> PS Kto to jest ten Pancur?

Głowa rodziny, co całe tałatajstwo czworonożne trzyma w ryzach. Bo Szyja
rodziny ma za miękkie serce, żeby kota pogonić (jak on taki milusi).

J.

www.kontestacja.com

20. Data: 2015-07-12 13:56:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Jul 2015 11:44:07 +0200, krys napisał(a):

> Głowa rodziny, co całe tałatajstwo czworonożne trzyma w ryzach. Bo Szyja
> rodziny ma za miękkie serce, żeby kota pogonić (jak on taki milusi).

Zupełnie jak u nas. Tyle że u nas "Pancur" pała szczególnym szacunkiem
(więc i względami) do jednego z futrzaków, Mruczysława Chrobrego, za jego
Wielkie Bojowe Serce w Obronie Świata Przed Bernusiem Miśkiem.
Notabene - Misiek to słodycza moja.
3-)
--
XL
W Europie narasta arogancja Żydów, a nie antysemityzm - Stanisław

zaksięgowanie wpłaty
Jaki filtr ciśnieniowy wybrać do oczka wodnego?
Upał
ogórki gruntowe
Identyfikacja roślin