Re: Cięcie wiśni.

From: krys <k...@p...onet.pl>
Date: Fri, 10 Jul 2015 14:55:42 +0200
Subject: Re: Cięcie wiśni.
Newsgroups: pl.rec.ogrody

Jacek wrote:

> Kolega tak zrobił i jak nie jadł czereśni, tak nie je. Szpaki opędzlują
> wszystko i instalacja budki nie dała nic. Chłop żałuje, że założył
> budkę, bo nic to nie dało, a sumienie mu nie pozwala, żeby ją zlikwidować.
> Ja się szpakami nie przejmuję, bo czereśni nie mam, a moich wiśni (za
> bardzo) nie objadają. Już więcej szkody robią gołębie, które nie
> wiedzieć czemu gustują w wiśniach.

Bo to umiar we wszystkim trza mieć. I równowagę bilogiczna zachować. U mnie
jest tak: Jedna czereśnia, jedna wiśnia, ocalałe po zalaniu. Łańcuch
zywieniowy wyglada tak: robal w czereśni - ptaki wyżerają robale. Żeby się
zanadto nie rozhulały, mam koty, które napędzają im stracha. żeby kotom
palma z nadmiaru wolnosi nie odbił - jest pies. Nad psem jest Pancur, jak
trza, to i z kołkiem (albo wodnym wężem). A na końcu ja łagodzę obyczaje;-P.
BTW moja czereśnia nigdy oprysku nie widziała. Ptaków specjalnie nie gonię.
Robali nie ma. Owoców wystarcza dla wszystkich zainteresowanych.
A ptaki się nauczyły, że trza lecieć tam, gdzie strzelają albo wyją, bo tam
jest mnóstwo czereśni;-).

J.

www.kontestacja.com