Ciekawie o psychologii

Data: 2016-04-16 01:19:28
Temat: Ciekawie o psychologii
Od: glob <r...@g...com>

Chiron
http://www.ekspedyt.org/czarnalimuzyna/2016/04/14/48
595_psychologia-podobnie-jak-socjalizm-tworzy-proble
my-z-ktorymi-nie-potrafi-sobie-potem-poradzic.html

Dodam, że sam na terapiach zauważyłem coś, co mi się bardzo nie podoba:
psycholog prowadzi pacjenta- nie kierując się moralnością. On zachowuje się
jak jego adwokat- po prostu jest po jego stronie. Nie twierdzę, że tak jest
zawsze- jednak rozmawiałem o tym z behawiorystą, który przynał, że
rzeczywiście tak jest. To pacjent określa, czego chce- a psycholog mu
towarzyszy w drodze i wspiera go

Nie może kierować się " moralnością religijną" bo ona jest szkodliwa dla pacjenta. No
taki przykład, mamy nerwicę i co ma robić psycholog, gdy nerwica jest skutkiem
potępiania naturalnych skłonności seksualnych? Tylko jeszcze bardziej zaszkodzi,
trzeba będzie pacjenta hospitalizować, bo dostanie psychoz paranoicznych i kogoś
zamorduje. Szkodliwość sekty katolickiej oddawna udowodniona. Tylko tu buractwo
nieucywilizowane i jak Afrykanom powiedz stojąc na stosie trupów, żes dobry uwierzą.
Tak więc wasze miejsce w plemionach prymitywnych, gdzie kler ze swoją szkodliwą
religią się wynosi, bo tam jest analfabetyzm, prymitywizm i pierwotność
przed-cywilizacyjna. Tam w puszczy z dzidą sobie możecie szkodzić tą religią, od
cywilizowanych się odpierdolcie. Psychologia już wiek temu zdemaskowała jak
katastrofalna jest dla zdrowia ta religia. Psychologia jest skrajnie antyreligijna,
bo religia jest szkodliwa dla zdrowia psychicznego pacjenta, nie sama wiara, wymysły
katolickie.