Ciekawie o psychologii

1. Data: 2016-04-15 20:23:04

Temat: Ciekawie o psychologii
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ekspedyt.org/czarnalimuzyna/2016/04/14/48
595_psychologia-podobnie-jak-socjalizm-tworzy-proble
my-z-ktorymi-nie-potrafi-sobie-potem-poradzic.html

Dodam, że sam na terapiach zauważyłem coś, co mi się bardzo nie podoba:
psycholog prowadzi pacjenta- nie kierując się moralnością. On zachowuje się
jak jego adwokat- po prostu jest po jego stronie. Nie twierdzę, że tak jest
zawsze- jednak rozmawiałem o tym z behawiorystą, który przynał, że
rzeczywiście tak jest. To pacjent określa, czego chce- a psycholog mu
towarzyszy w drodze i wspiera go

--

Chiron

2. Data: 2016-04-15 20:51:11

Temat: Re: Ciekawie o psychologii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Apr 2016 20:23:04 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> zawsze- jednak rozmawiałem o tym z behawiorystą, który przynał, że
> rzeczywiście tak jest. To pacjent określa, czego chce- a psycholog mu

Udaje i to bardzo jest widoczne, no Chirek! Mnie właśnie to uderzyło. Cóż,
widocznie trafiłam tam niepotrzebnie, widocznie po prostu nie potrzebowałam
terapii 333-]

3. Data: 2016-04-15 21:14:11

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Udaje i to bardzo jest widoczne, no Chirek! Mnie właśnie to uderzyło. Cóż,
> widocznie trafiłam tam niepotrzebnie, widocznie po prostu nie potrzebowałam
> terapii 333-]

Wyglada na to, ze wyjatkiem jest psychologia chrzescijanska? Ale nie
ogladalem filmiku, wiec moze sie myle? ;-)
Ciekawa strona "Legion sw. Ekspertyda", a na niej:

>Jak Sakiewicz Putina do więzienia wtrącał, czyli niezależny Cyrk Monty
Pajtona u bram Ambasady Rosyjskiej...<

>Zaproszenie na wykład Marka Dyżewskiego, Boże Prawdy w Blasku Piękna
pt. Śpiewana Modlitwa Prawosławia<

>Nasza Matka Ojczyzna obchodzi 1050-te urodziny<

>Podpisz list otwarty do Kongresu Stanów Zjednoczonych, Parlamentu
Europejskiego i mediów: ,,Polski rząd przywraca demokrację po latach jej
niszczenia"<

>Pokarm na każdy dzień_ Piątek, 15 kwietnia 2016r.<

>Petycja do europarlamentarzystów z PO, PO - PSL i SLD łżą o sytuacji w
Polsce, PO w sprawie tzw. "łamania zasad demokracji w Polsce, PSL i SLD
w sprawie rezolucji PE, spirala nienawiści postbolszewickich mass
mediów, Targowiczanie z PO - PSL i SLD, uszczuplenie wpływów rządzącej
postkomunistycznej oligarchii<

itd. itp.

ale i SciFi

>Czy Polacy powrócą z emigracji?<

Btw. z kk wypisalem sie juz razem z rodzina, a wracac nawet na cmentarz
nie planuje. :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

4. Data: 2016-04-16 01:19:28

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
[...]

Nie może kierować się " moralnością religijną" bo ona jest szkodliwa dla pacjenta. No
taki przykład, mamy nerwicę i co ma robić psycholog, gdy nerwica jest skutkiem
potępiania naturalnych skłonności seksualnych? Tylko jeszcze bardziej zaszkodzi,
trzeba będzie pacjenta hospitalizować, bo dostanie psychoz paranoicznych i kogoś
zamorduje. Szkodliwość sekty katolickiej oddawna udowodniona. Tylko tu buractwo
nieucywilizowane i jak Afrykanom powiedz stojąc na stosie trupów, żes dobry uwierzą.
Tak więc wasze miejsce w plemionach prymitywnych, gdzie kler ze swoją szkodliwą
religią się wynosi, bo tam jest analfabetyzm, prymitywizm i pierwotność
przed-cywilizacyjna. Tam w puszczy z dzidą sobie możecie szkodzić tą religią, od
cywilizowanych się odpierdolcie. Psychologia już wiek temu zdemaskowała jak
katastrofalna jest dla zdrowia ta religia. Psychologia jest skrajnie antyreligijna,
bo religia jest szkodliwa dla zdrowia psychicznego pacjenta, nie sama wiara, wymysły
katolickie.

Do Leotara 2
Ksenofobia
Dlaczego większość tematów to off-topic?
Do czego Leo musi nakłonic żonę
Zobacz, Leo