Ciekawy sondażyk typu "co by było, gdyby"

11. Data: 2009-03-27 15:24:30

Temat: Re: Ciekawy sondażyk typu "co by było, gdyby"
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Acida Filipińskiego

Kto to jest? Czasem pręgierz nie zastąpi oglądania wiadomości :D

--
Pozdrawiam - Aicha

12. Data: 2009-03-27 16:52:36

Od: "Narrator_sft" <adres_w_organizacja@nie_ten.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości news:gqg2fi$dj3$1@news3.onet...
> http://bi.gazeta.pl/im/8/6426/m6426868.jpg

Politycy o specyficznej aparycji exemplum: Czarzasty, Schetyna, Gosiewski,
Dyduch... nigdy nie zostają twarzami partii. Są granice, których nawet
geniusze od kreowania wizerunku nie są w stanie przekroczyć.
Nie przypadkowo ich pozycja w partiach jest lub była znaczna, po prostu nie
stanowią zagrożenia dla lidera.

Narrator_sft

13. Data: 2009-03-27 16:57:39

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cenią.
Niektórzy go bardzo cenią, przede wszystkim.

Tudzież lubią.

Jeden z niewielu normalnych wśród polityków.

--
CB

14. Data: 2009-03-27 19:09:58

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Kto to jest? Czasem pręgierz nie zastąpi oglądania wiadomości :D

kwaśny co wirusa z filipin przytargał :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

15. Data: 2009-03-27 19:38:07

Temat: Re: Ciekawy sondaĹźyk typu "co by byĹ?o, gdyby"
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> wypada wręcz rewelacyjnie.

Kto? Premier "trzeba się było ubezpieczyć" Cimoszewicz?

--
Pozdrawiam - Aicha (Dolny Śląsk pamięta!)

16. Data: 2009-03-27 19:42:13

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Kto? Premier "trzeba się było ubezpieczyć" Cimoszewicz?

A to nie Miller?

Ewa

17. Data: 2009-03-27 20:16:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> A to nie Miller?

Millera się poznaje po tym jak kończy. I to jest właśnie wyjaśnienie
sukcesów wyborczych wciąż tych samych ludzi - nikt nie pamięta tego
co (i ile) złego zrobili po kilku latach.

--
Pozdrawiam - Aicha

18. Data: 2009-03-27 21:25:33

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>
gqj9un$8ct$...@n...onet.pl

> Kto? Premier "trzeba się było ubezpieczyć" Cimoszewicz?

Jasne.
A nie trzeba się było?

Saulo

19. Data: 2009-03-27 22:08:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Jasne.
> A nie trzeba się było?

Od powodzi tysiąclecia. Jasne.

--
Pozdrawiam - Aicha

20. Data: 2009-03-27 23:15:16

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja>
gqjipa$vu$...@n...onet.pl

> Od powodzi tysiąclecia. Jasne.

No dobra, nie pamiętam szczegółów, tzn. czy rzeczywiście niektórzy
ludzie zaniedbali możliwe do uzyskania ubezpieczenie.
Zapamiętałem tylko tę "nieczułość" WC.

Saulo

Dostałam smsa
Ważne dla kobiet albo siekiera się w kieszeni otwiera.
psychologia na codzień
www.OCD.pl
jeszcze o gumkach