Dostałam smsa

1. Data: 2009-03-26 07:20:57

Temat: Dostałam smsa
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"hej, mam prośbę?"
"Do mnie???"
"znasz mnie i ewkę tylko szczerze - którą byś wybrał ją? - tylko
szczerze".
"Pomyłka"
"Ja, jestem pomyłką?"
"Nie, numer pomyliłaś, sieroto"
"Ale jesteś? myślałam że jesteś szczery"
:D

Powoli przestaje mnie bulwersować rzucanie chłopaków, dziewczyn i
narzeczonych tą drogą (choć wciąż dziwi)... Szkoda, że rozwodu nie da
się wziąć przez telefon (najlepiej jeszcze z omyłkowo wystukanym
numerem) ;>>>

--
Pozdrawiam - Aicha

2. Data: 2009-03-26 10:50:47

Temat: Re: Dostałam smsa
Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:
> [...]
> narzeczonych tą drogą (choć wciąż dziwi)... Szkoda, że rozwodu nie da
> się wziąć przez telefon (najlepiej jeszcze z omyłkowo wystukanym

Chyba smsy..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

3. Data: 2009-03-26 18:17:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Mar 2009 11:50:47 +0100, jadrys napisał(a):

> Chyba smsy..

Nie zaznaczyli jej na różowo...

4. Data: 2009-03-26 18:59:12

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Chyba smsy..

No dobra, zapomniałam tytułu wątku zmienić, gdy w trakcie pisania
posta nadejszły następne.

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2009-03-27 00:20:03

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Nie zaznaczyli jej na różowo...

Powiedz jak to jest spędzić półtorej godziny na klepaniu postów
non-stop? Ma się wtedy orgazm wielokrotny czy trzeba dojechać do
dwóch?

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2009-03-27 10:57:04

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Powiedz jak to jest spędzić półtorej godziny na klepaniu postów
> non-stop?

Nigdy Ci się to nie zdarzyło?

Ewa

7. Data: 2009-03-27 11:00:07

Od: "Bzyko" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobra, zapomniałam tytułu wątku zmienić, gdy w trakcie pisania
> posta nadejszły następne.

a wczesniej chcialas napisac ze ktos ma prosbe ? ;-)

8. Data: 2009-03-27 13:27:38

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Nigdy Ci się to nie zdarzyło?
>
> Ewa
Aicha pewnie orgazm osiąga wcześniej.. Nie potrzeba jej aż tyle czasu..
Ja potrzebuje 3-ech godzin.. Ale kobitki pewnie dochodzą wcześniej..

9. Data: 2009-03-27 14:04:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jadrys" <i...@w...pl> wrote in message

> Aicha pewnie orgazm osiąga wcześniej.. Nie potrzeba jej aż tyle czasu.. Ja
> potrzebuje 3-ech godzin.. Ale kobitki pewnie dochodzą wcześniej..

Dochodzisz na drugi koniec miasta?!

10. Data: 2009-03-27 14:39:06

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> "jadrys" <i...@w...pl> wrote in message

> Dochodzisz na drugi koniec miasta?!

Nie, do gwiazd..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

Ważne dla kobiet albo siekiera się w kieszeni otwiera.
psychologia na codzień
www.OCD.pl
jeszcze o gumkach
Rajd świnek przez Polskę.;-)