Dostałam smsa

251. Data: 2009-04-01 17:43:58

Temat: Re: Dostałam smsa
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Hę???

A o tym już mi się nie chce. Już i tak czuję niesmak.

Ewa

252. Data: 2009-04-01 17:52:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Apr 2009 19:43:58 +0200, medea napisał(a):

> A o tym już mi się nie chce. Już i tak czuję niesmak.
>
> Ewa

Nadal nie rozumiem, co mają spotkania klasowe do wiatraka.

253. Data: 2009-04-01 18:24:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nadal nie rozumiem, co mają spotkania klasowe do wiatraka.

A to, że na spotkaniach klasowych też nie znajdujesz z nikim
porozumienia, bo tam też sami nieszczęśliwcy po rozwodach itd.
O to mi chodziło, a nie o wirtualne znajomości.

Ewa

254. Data: 2009-04-01 20:07:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Apr 2009 20:24:38 +0200, medea napisał(a):

> A to, że na spotkaniach klasowych też nie znajdujesz z nikim
> porozumienia, bo tam też sami nieszczęśliwcy po rozwodach itd.
> O to mi chodziło, a nie o wirtualne znajomości.

Tam połowa jest po rozwodach, po śmierci współmałżonków, inni np. z
dorosłymi dziećmi po sepsie bez renty itp... ale to, co ja piszę o
sobie/nas tu w necie, dla nich jest naoczną oczywistą prawdą od ponad 30
lat: znają nas od 1 kl. liceum, wiedzą, jak było i wiedzą, jak jest, bo
mają to przed oczami, bo bywają i u nas w domu, niektórzy nawet za chwilę
będą naszymi nowymi sąsiadami. W zw. z tym skoro widzą, to nie negują
oczywistości - nie mają możliwości zaprzeczyć, nawet gdyby bardzo chcieli.
Czyli nie ma problemu z obu stron, aby było porozumienie. Jest nawet coś
lepszego, niż porozumienie: jesteśmy dla nich oboje pozytywnym elementem
rzeczywistości, rodzajem klasowej maskotki i okazują to w bardzo miły i
ciepły sposób, choć pewnie wielu z nich jest przykro, że im się akurat nie
ułożyło.

A tutaj - brak porozumienia wynika tylko i wyłącznie z moich
jednokierunkowych usiłowań i braku pozytywnego lub po prostu normalnego
odzewu ze strony odbiorców: lepiej mnie wyśmiać, skoro trudno uwierzyć i
nie chce się poszukać we własnym życiu czegoś pozytywnego, czym też możnaby
się pochwalić, ku pocieszeniu innych, nie ku ich zazdrości.

No i tyle. Myślę, że Twój niesmak nie pozostanie taki sam, jak był: albo
się powiększy, albo się zmniejszy teraz.

255. Data: 2009-04-01 20:37:57

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> będą naszymi nowymi sąsiadami. W zw. z tym skoro widzą, to nie negują
> oczywistości - nie mają możliwości zaprzeczyć, nawet gdyby bardzo chcieli.

Nie chodzi o to, że nie wierzą, ale że nie macie pewnie wspólnej
płaszczyzny - przynajmniej według Twojej teorii lansowanej tutaj - skoro
ktoś nie trzyma Twojej strony tzn, że jemu samemu się życie nie ułożyło.
Z mojej strony to była ironia, ale widać - zbyt zawoalowana.

> No i tyle. Myślę, że Twój niesmak nie pozostanie taki sam, jak był: albo
> się powiększy, albo się zmniejszy teraz.

Nie, niewiele się zmieniło. Już mi się w ogóle nie chce gadać. Mam tak
czasem.

Ewa

256. Data: 2009-04-01 20:49:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Apr 2009 22:37:57 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> ktoś nie trzyma Twojej strony tzn, że jemu samemu się życie nie ułożyło.
> Z mojej strony to była ironia, ale widać - zbyt zawoalowana.

Nie jestem przyzwyczajona do tak subtelnych "zawoalowań" - ostatnio raczej
tu jest "grubo" z tym.

> Nie, niewiele się zmieniło. Już mi się w ogóle nie chce gadać. Mam tak
> czasem.

Uhmmm... też tak czasem mam, ale rzadko. Jak mi wejdzie w nawyk, to będzie
znaczyło, że umarłam.
;-)

257. Data: 2009-04-09 21:27:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" napisał:

> W Arabii Saudyjskiej, zgodnie z duchem czasu, można już brać
> muzułmańskie rozwody sms'em. Wystarczy zrobić to samo co
> dotychczas w realu - trzykrotnie powtórzyć tekst o rozwodzie. :)

10,Rozwiodl_sie_z_zona_wysylajac_smsa.html

Proroku :)

--
Pozdrawiam - Aicha

Ważne dla kobiet albo siekiera się w kieszeni otwiera.
psychologia na codzień
www.OCD.pl
jeszcze o gumkach
Rajd świnek przez Polskę.;-)