Dostałam smsa

191. Data: 2009-03-31 15:23:33

Temat: Re: Dostałam smsa
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1thx4k2hxd59p.17mu3z3g8dsg6.dlg@40tude.net...

> "W momencie zapłodnienia zostaje zdeterminowana (określona) płeć dziecka,
> typ budowy, kolor oczu, włosów, niektóre cechy osobowości. Zapłodnienie
> występuje w 1/3 zewnętrznej jajowodu, czyli jej części bańkowej.
> Zapłodniona komórka jajowa czyli zygota wędrując przez jajowód ulega
> intensywnym podziałom, równolegle z segregowaniem oraz różnicowaniem
> komórek. [lek. med. Maria Szczawińska, specjalista ginekolog-położnik]"
> http://www.pro-life.pl/?a=articles&id=31

Po pierwsze: przestań wreszcie mylić poczęcie z zapłodnieniem, po drugie
popatrz... tylko dokładnie... na to ile tak naprawdę jest płci a nie baw się
w złudną zerojedynkowość. Po trzecie.... siusiak nie definiuje płci,
biologia nie jest tu jedyną determinantą. Oj, musisz Ty jeszcze duuuużo
pracy włożyć, żeby się rpzestać wykładać na każdym kroku...

Paweł

192. Data: 2009-03-31 15:24:23

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zostałam złapana na kłamstwie. To ty masz omamy. "Kórko" mówiąc.
> I bez jaj.

Etap trzeci... wypieranie... rozumiem. Jeszcze trzy etapy i obraz już będzie
gotowy...

Paweł]

193. Data: 2009-03-31 15:24:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> (2)
> Na poczatku mnie tylko wkurzał - taki wszystkowiedzący, uładzony,
> krótkie włoski, wyprasowana koszula i czyste paznokcie ;-PPP :-)

No masz, to chyba to, ale było coś jeszcze o staraniach i zabiegach.
Aicha, odwaliłaś za mnie kawał dobrej roboty, chyba piwo Ci wiszę. ;)

Ewa

194. Data: 2009-03-31 15:33:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 17:18:02 +0200, medea napisał(a):

> To też dobre, ale to było całkiem niedawno. Chodzi mi o post, czy serię
> postów, w którym XL przyznała, że jej mąż był jej pierwszym facetem

To prawda.

> i że
> musiał o nią długo zabiegać,

To nieprawda.

> bo w ogóle nie był w jej typie.

To prawda.

> To było z
> pół roku temu albo i dawniej. Może dziś wieczorem siądę i poszukam, bo
> akurat będę sama w domu to się trochę ponudzę. ;)

Myslę, ze Aicha Cię uprzedzi - to dla niej niezly kąsek, a nie ma co robić
w pracy :-)

195. Data: 2009-03-31 15:36:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 17:23:33 +0200, bazyli4 napisał(a):

> Po pierwsze: przestań wreszcie mylić poczęcie z zapłodnieniem, po drugie
> popatrz... tylko dokładnie... na to ile tak naprawdę jest płci

:-D

> [...]
> biologia nie jest tu jedyną determinantą. Oj, musisz Ty jeszcze duuuużo
> pracy włożyć, żeby się rpzestać wykładać na każdym kroku...

Moja wiara ujednolica poczęcie i zapłodnienie. Oraz wyróżnia tylko dwie
płcie.
Jak również szczegółowo okresla początek życia. I na tym koniec.

196. Data: 2009-03-31 15:37:05

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> 24 cm raju...

Jak XL zachowa takie przyspieszenie, jak do tej pory,
to będą to 24 cm _kwadratowe_ raju. ;)

Ewa

197. Data: 2009-03-31 15:37:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 17:24:41 +0200, medea napisał(a):

> No masz, to chyba to, ale było coś jeszcze o staraniach i zabiegach.

No, czekam, czekam.

> Aicha, odwaliłaś za mnie kawał dobrej roboty, chyba piwo Ci wiszę. ;)

Postarała się i jeszcze się będzie starać za to jedno piwo. Typowa weszka.
:-)

198. Data: 2009-03-31 15:40:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 31 Mar 2009 17:37:05 +0200, medea napisał(a):

> Jak XL zachowa takie przyspieszenie, jak do tej pory,
> to będą to 24 cm _kwadratowe_ raju. ;)
>
> Ewa

Jesteś poniżej krytyki. Ale to wszystko z czystej, ludzkiej zazdrości, więc
rozumiem.

199. Data: 2009-03-31 15:49:46

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Jesteś poniżej krytyki. Ale to wszystko z czystej, ludzkiej zazdrości, więc

Z rozbawienia raczej. :)

Ewa

200. Data: 2009-03-31 16:00:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" napisał:

> Aicha, odwaliłaś za mnie kawał dobrej roboty, chyba piwo
> Ci wiszę. ;)

Wystarczy, że się rozwiedziesz ;)))))))))))))))))))))))))

--
Pozdrawiam - Aicha

Ważne dla kobiet albo siekiera się w kieszeni otwiera.
psychologia na codzień
www.OCD.pl
jeszcze o gumkach
Rajd świnek przez Polskę.;-)