Cieknacy kran z mieszaczem!

1. Data: 2001-09-13 10:23:04

Temat: Cieknacy kran z mieszaczem!
Od: "RMan" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam dwie baterie lazienkowe z mieszaczami: kranowa (wyjscie z umywalki)
i wannowa (wyjscie ze sciany). Obie baterie zaczely po 3 latach cieknac.
Poniewaz nie ma zadnych widocznych srub umozliwiajacych rozkrecenie
umozliwiajace wymiane uszczelki nie wiem co zrobic. Producent: HansGrohe.
Czy moga byc to baterie nierozbieralne i trzeba kubic nowe?! Lub jak
wymienic uszczelki.

Z gory dziekuje za pomoc.

--
RMan

1. Data: 2001-09-14 07:39:37

Temat: Re: Cieknacy kran z mieszaczem!
Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RMan" <r...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> umozliwiajace wymiane uszczelki nie wiem co zrobic. Producent: HansGrohe.
> Czy moga byc to baterie nierozbieralne i trzeba kubic nowe?! Lub jak

Baterie powinny mieć znaczniki ciepłej i zimnej wody. Najczęściej są to
kółeczka niebiesko-czerwone. W moich bateriach te plastikowe kółeczka daje
się zdjąć (podważyć nożykiem i wyjąć). Pod nimi jest śrubka imbusowa (chyba
fi 3). Jak ją odkręcisz możesz zdjąć rączkę mieszaka. Dalej powinny być w
środku śrubki pozwalające na rozkręcenie baterii.

Janusz

P.S. HansGrohe daje chyba 5 lat gwarancji ?

J.

1. Data: 2001-09-15 19:28:55

Od: "Ireneusz Kordal" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> umozliwiajace wymiane uszczelki nie wiem co zrobic. Producent: HansGrohe.
> Czy moga byc to baterie nierozbieralne i trzeba kubic nowe?! Lub jak

Zdejmujesz plastikowe pokrywki z pokretel (sa na zatrzask) - dostaniesz sie
do srubek.
Srubki odkrecasz - zdejmujesz pokretla. Potem zobaczysz juz "wlasciwe"
sruby.

Na marginesie - samemu moze ci sie nie udac naprawa, bo jest klopot z
czesciami.
U mnie co prawda nie cieknie - ale musze wymienic jeden dinks bo zle miesza.
W sklepie robia mi trudnosci - oni czesci nie sprowadza i odsylaja do
"autoryzowanego" serwisanta Grohe.
Serwisant ma czesci, ale zyczy sobie min. 50 zet za dojazd + min. 100 za
"sprawdzenie"
(a potem sie zobaczy za ile i jak dlugo, bo byc moze czesci trzeba bedzie
sprowadzic:-)
Fabryka odsyla mnie do lokalnych dystrybutorow (koncowych klientow nie
obsluguja)
i kolko sie zamyka.
A ja sie uparlem (na razie z marnym skutkiem) bo nie chce dac 2 stow
za rozkrecenie baterii i wymiane glupiego dinksa.

Jak jestes z okolicy Katowic, to moge ci dac namiary na tego "fachowca"
(gosciu jest z Jaworzna).

IK

1. Data: 2001-09-17 10:06:53

Od: "Robert" <w...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co piszecie wnioskuję że Hans to baterii kiepskiej jakości , a mi w
sklepie mówili że to Mercedes wśród baterii.

Robert

1. Data: 2001-09-19 22:37:23

Od: "Ireneusz Kordal" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <w...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> Z tego co piszecie wnioskuję że Hans to baterii kiepskiej jakości , a mi w
> sklepie mówili że to Mercedes wśród baterii.

Bateria faktycznie jest pierwsza klasa.
Tylko sprzedawcy sa do d...y.
A konkretnie firma Centrostal Gornoslaski w Katowicach
oraz wszystkie markety budowlane w okolicy.
Zaden nie chce mi czesci sprowadzic.

IK

Osprzet elektryczny - jaka firma
Instalacja centralnego ogrzewania
czyszczenie resztek kleju z paneli - problem
Projektantki z firmy Expo
Bartycka, paw. 231 - ostrzegam