Ciemna podłoga (deski lub parkiet) jakie wady?

1. Data: 2003-11-20 14:06:30

Temat: Re: !!! POMOCY Ciemna podłoga (deski lub parkiet) jakie wady?
Od: "Luka" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jednak chyba jest wyjscie - PARKIET PRZEMYSLOWY !

1. Data: 2003-11-20 14:17:00

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

> A jednak chyba jest wyjscie - PARKIET PRZEMYSLOWY !

Tak, a wiesz czym sie rozni?

1. Data: 2003-11-20 14:19:20

Od: "Krzysztof" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luka" <4...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A jednak chyba jest wyjscie - PARKIET PRZEMYSLOWY !

Za szybko nacisnalem wyslij.

Rozni sie tym ze jest grubszy, zeby na dluzej starczyl.
i jest robiony z malych kawalkow, czesto z drewna egzotycznego, twardosc ma
taka sama jak zwykly parkiet.
Ja mam u siebie egzotyk, kempas, twardszy od debu o jakies 20% i tez sa w
nim slady jak cos upadnie.

materac
farba do malowania plytek ceramicznych
sterownik do pieca CO