Ciężkie POWIEKI , coraz gorszy wzrok,WYSYCHAJĄCE oczy?

1. Data: 2003-03-14 23:27:02

Temat: Ciężkie POWIEKI , coraz gorszy wzrok,WYSYCHAJĄCE oczy?
Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

no wlasnie powieki mam tak cięzkie tak od godziny 12-13 ze normalnie azmi to
przeszkadza w patrzeniu
i jeszcze jedno schną mi troche oczy coto jest?

2. Data: 2003-03-14 23:29:45

Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

aha mam 21lat,czesto siedze przy kompie i czytam tez niemalo

3. Data: 2003-03-15 00:11:45

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wookash" <t...@e...net> napisał w wiadomości
> aha mam 21lat,czesto siedze przy kompie i czytam tez niemalo

Kup sobie L:acrimal krople do oczu - bez recepty - zakraplaj co 1-2 godziny

casus

4. Data: 2003-03-16 12:31:52

Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> Kup sobie L:acrimal krople do oczu - bez recepty - zakraplaj co 1-2
godziny
dzieki ale:
http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=1240

na recepte?

5. Data: 2003-03-16 17:08:35

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> godziny
> dzieki ale:
> http://www.przychodnia.pl/el/leki/leki.php3?lek=1240
>
> na recepte?

Przeciez masz jak byk napisane, ze nie jest na recepte:-)

casus

6. Data: 2003-03-16 23:00:19

Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciez masz jak byk napisane, ze nie jest na recepte:-)
no tak a widziales ten link?

"... LACRIMAL

Na receptę ..."
"... Dawkowanie Dawkę ustala lekarz ..."

pojde do apteki a tam pani domnie pewnie "prosze recepte:)"

skad wogule ta sugestia? miales podobny problem?(wlasnie jaki? chyba schnace
oczy co?)

7. Data: 2003-03-16 23:10:05

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tak a widziales ten link?
>
> "... LACRIMAL
>
> Na receptę ..."
> "... Dawkowanie Dawkę ustala lekarz ..."
>
> pojde do apteki a tam pani domnie pewnie "prosze recepte:)"

Czlowieku - jezeli byloby na recepte, to w tej rubryce byla by zaznaczona
formulka: RP i ewent jaka znizka.
Dawkowanie jest napisane - ile razy dziennie mozesz kropic. Zawsze jest cos
takiego - ze " o ile lekarz nie zaleci inaczej" - skoro sie pytasz, to ja
jako lekarz, specjalista chorob oczu Ci zalecam kropic co 2-3 godziny - i
biore za to odpowiedzialnosc.
Jesli nie masz zamiaru skorzystac z pomocy - Twoj problem. W tym momencie
moja odpowiedz brzmi: udaj sie do okulisty.

casus

8. Data: 2003-03-17 10:21:40

Od: "wookash" <t...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

dobra panie Lekarz:)) spoko pędze do apteki i zakrople gdy zrobi mi sie
"cięzko pod powiekami" kiedy znowu rolety mi spadną na oczy:)

ps.
to jest cos takiego ze te powieki jakby "niedzialaly" dobrze z opoznieniem
sie unosza do gory isa ciezkie, ale np teraz o 11:20 rano wystzko jest
wporzo ,tak o 14 zacznie sie :( wtedy uzyje tych super mega hiper kropli
lacrimal:)

9. Data: 2003-03-17 13:26:48

Od: "Wojtek Chmielnicki" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wookash <t...@e...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b547kr$hj3$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> sie unosza do gory isa ciezkie, ale np teraz o 11:20 rano wystzko jest
> wporzo ,tak o 14 zacznie sie :( wtedy uzyje tych super mega hiper kropli

Tak przy okazji spytam: co to znaczy, ze masz 'ciezkie powieki'? Rano
wszystko jest w porzadku, a z uplywem godzin problem narasta? Czy po
wypoczynku ustepuje? Czy zdarza Ci sie podwojne widzenie? Jakies inne
objawy - trudnosci w polykaniu, szybkim mowieniu?
Czy jesli teraz, kiedy 'wszystko jest wporzo' mozesz bez problemu mrugac
szybko powiekami, czy tez szybko sie mecza?
Czy zauwazyles, zebys ostatnio szybciej sie meczyl?
Czy po lacrimalu problem ustapil?

pzdr
W.

10. Data: 2003-03-17 18:18:19

Od: "Havelock" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie na recepte :)
Ja osobiscie polecam ARTELAC, kosztuje okolo 10 zeta, ale jest IMHO o wiele
lepszy.

/havelock

Szukam czegoś więcej o witaminie C
dyzplazja