Ciocia Hunia ma trzeci zawał.

1. Data: 2016-11-14 00:19:12

Temat: Ciocia Hunia ma trzeci zawał.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://natemat.pl/192967,szef-niemieckiego-msz-ostrz
ega-przed-rozpadem-ue-haslo-o-wiecznym-pokoju-jest-j
uz-nieaktualne

2. Data: 2016-11-14 07:20:05

Temat: Re: Ciocia Hunia ma trzeci zawał.
Od: "Pajdak" <a...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ikselka" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci
> http://natemat.pl/192967,szef-niemieckiego-msz-ostrz
ega-przed-rozpadem-ue-haslo-o-wiecznym-pokoju-jest-j
uz-nieaktualne

Rozpadl sie ZSRR moze i rozpasc sie UE. Byle tylko zdazyli nam
przekazac/zwrócic nasza kase ba budowe dróg. Mam nadzieje, ze zwrócona kasa
nie zawladnie PiS ani tym bardziej Rydzyk chociaz na 99,99% obstawiam
uszczesliwienie tego drugiego.

--
Lepudruk

3. Data: 2016-11-14 18:53:07

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-14 o 00:19, Ikselka pisze:
> http://natemat.pl/192967,szef-niemieckiego-msz-ostrz
ega-przed-rozpadem-ue-haslo-o-wiecznym-pokoju-jest-j
uz-nieaktualne

No ale cieszysz się czy smucisz?
Podnieca cię wizja spania w okopach czy co?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2016-11-14 19:53:31

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>http://natemat.pl/192967,szef-niemieckiego-msz-ostr
zega-przed-rozpadem-ue-haslo-o-wiecznym-pokoju-jest-
juz-nieaktualne

Fajnie zamkną złodziejom kurek z dotacjami, będziesz marchewką handlować na
bazarku za marny grosz :-)

5. Data: 2016-11-14 21:50:34

Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-14 o 19:53, Ghost pisze:
> Fajnie zamkną złodziejom kurek z dotacjami, będziesz marchewką handlować
> na bazarku za marny grosz :-)

Może lepiej zdrowo handlować marchewką niż zadłużonym po uszy łudzić się
że ma się sprawy w swoich rękach i patrząc przez zielone okulary mieć
nadzieję że ktoś nam coś za darmo daje. :-)

6. Data: 2016-11-14 22:28:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2016 21:50:34 +0100, z napisał(a):

> Może lepiej zdrowo handlować marchewką niż zadłużonym po uszy łudzić się
> że ma się sprawy w swoich rękach i patrząc przez zielone okulary mieć
> nadzieję że ktoś nam coś za darmo daje. :-)

Marchewka dobrze wpływa na wzrok. Nic dodać, nic ująć.

7. Data: 2016-11-14 22:29:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2016 18:53:07 +0100, Kviat napisał(a):

ega-przed-rozpadem-ue-haslo-o-wiecznym-pokoju-jest-j
uz-nieaktualne

> No ale cieszysz się czy smucisz?

Czemu to dla ciebie ważne?

> Podnieca cię wizja spania w okopach czy co?

Jak cholera.

8. Data: 2016-11-14 22:30:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2016 19:53:31 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

rzega-przed-rozpadem-ue-haslo-o-wiecznym-pokoju-jest
-juz-nieaktualne

> Fajnie zamkną złodziejom kurek z dotacjami, będziesz marchewką handlować na
> bazarku za marny grosz :-)

A za co ty ją kupisz ode mnie? - ja przynajmniej zostanę z marchewką.
:->

9. Data: 2016-11-14 22:42:20

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ghost

> [...]

juz-nieaktualne

Fajnie zamkną złodziejom kurek z dotacjami, będziesz marchewką handlować na

Bolszewicka wywłoka kiedyś ruskim ciągneła i jak widzisz ciągnie dalej, a trzeba była
jak mówiłem rozliczyć tych kacapów ze wsi, bo im bardziej antypolskie tym większy
rechot radości, a tacy mają w dupię że to położy interes minionów polaków, propaganda
radziecka ponad dobro polaków. Bo to teraz znowu wali tą komuszą antyzachodnią
propagandą bolszewicka wywłoka.

10. Data: 2016-11-15 00:06:19

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-11-14 o 21:50, z pisze:

> Może lepiej zdrowo handlować marchewką niż zadłużonym po uszy łudzić się
> że ma się sprawy w swoich rękach i patrząc przez zielone okulary mieć
> nadzieję że ktoś nam coś za darmo daje. :-)

Oczywiście... lepiej patrząc przez zielone okulary łudzić się, że
jesteśmy światową potęgą rolniczą, gospodarczą, militarną, mesjaszem
narodów i okopawszy się fosą, otoczywszy drutem kolczastym mieć
nareszcie sprawy we własnych rękach.

(Nikt przy zdrowych zmysłach nie twierdzi, że UE nam coś daje (dawała)
za darmo, to po pierwsze. Po drugie, tylko oszołomstwo z narodowościową
mentalnością z XIX wieku jeszcze dzieli UE na "my" i "oni" - UE to
również my i pieprzenie, że UE nam coś "daje", to tak jakbyś pieprzył,
że dajemy sami sobie. Bladego pojęcia nie masz jak to funkcjonuje i
dlaczego tak, a nie inaczej zostało to pomyślane, ale oczywiście nie
przeszkadza ci to wypisywać głupot wyssanych z pseudoptriotycznego
brudnego palucha, które kompletnie nie mają związku z rzeczywistością.
Skąd wy się bierzecie?).

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Niemożliwe! Krystalicznie uczciwy Ziobro i takie numery?!
O dumie narodowej i nacjonalizmie
Wypowiedź feministki Alison Jagger
Szanowny panie Trump
Maciorewicz ratuje kobiety