Cisnienie w oku

1. Data: 2004-04-05 09:15:41

Temat: Cisnienie w oku
Od: "Ewa K" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym sie dowiedziec jakie powinno byc prawidlowe cisnienie w oku, ja
mam 19 i 24 otrzymuje krople ,ktore maja zmniejszyc cisnienie ,ale ono
stale sie powieksza o 1 kreske.,czy grozi mi jaskra i czy moge temu
zapobiec?Prosze o rade . Pozdrawiam Ewa

2. Data: 2004-04-06 21:23:58

Temat: Re: Cisnienie w oku
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa K" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mam 19 i 24 otrzymuje krople ,ktore maja zmniejszyc cisnienie ,ale ono
> stale sie powieksza o 1 kreske.,czy grozi mi jaskra i czy moge temu

To cisnienie jest prawidlowe w galce ocznej, ktore nie powoduje zmian w polu
widzenia.
Nie rozumiem, ze uzywasz krople na obnizenie cisnienia i nie masz ukonczonej
diagnostyki w kierunku jaskry? Lekarz prowadzacy nie powiedzial Ci, czy ja
masz, czy tez nie? Nie zapisuje sie lekow obnizajacych cisnienie
wewnatrzgalkowe bez przyczyny i bez badan diagnosytycznych. Czy masz zmiany
w polu widzenia?
Porozmawiaj o tym i popros o wytlumaczenie swojego okuliste.

casus

3. Data: 2004-04-07 16:01:07

Od: "Ewa K" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
zmiany
> w polu widzenia?
> Porozmawiaj o tym i popros o wytlumaczenie swojego okuliste.

Okulista poinformowal mnie ze jak nie bede brala kropli to moge stracic
wzrok,wiec nie rozumiem

4. Data: 2004-04-07 16:56:55

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c518js$r9k$...@t...icpnet.pl,
Ewa K <e...@o...pl>:
> Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Okulista poinformowal mnie ze jak nie bede brala kropli to moge
> stracic wzrok,wiec nie rozumiem

Poczytaj sobie:
http://jaskra.org/home2.htm
a potem przygotuj na karteczce pytania dla swojego okulisty.

--
Robert

5. Data: 2004-04-07 18:03:11

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poczytaj sobie:
> http://jaskra.org/home2.htm
> a potem przygotuj na karteczce pytania dla swojego okulisty.
> Robert

I jesli tylko tyle Ci powiedzial - to raczej zmien okuliste.
casus

6. Data: 2004-04-07 18:05:09

Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c51fp9$4ni$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> I jesli tylko tyle Ci powiedzial - to raczej zmien okuliste.
> casus

Na stronach, ktore Ci wyzej podalem, znajdziesz adresy poradni jaskrowych.

http://jaskra.org/pac_adresy.htm

--
Robert

Stopa, plywanie...
z czego sa zrobione soczewki kontaktowe??
Zespoł Tourett'a
help
zdrowy styl zycia