Co gołębie po sobie pozostawiają :-(

następny post »
From: "Sylwia Halizak" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Co gołębie po sobie pozostawiają :-(
Date: Fri, 1 Feb 2002 10:54:32 +0100

Nie jestem pewna, czy temat kwalifikuje się na tą grupę,
ale jestem strasznie załamana tym co gołębie zostawiły po
sobie na moim balkonie. Dobrze, że tylko w rogu, aczkolwiek
ilościowo... Nawet nie wiem kiedy zdążyły mnie tak
urządzić. Czy macie jakieś sprawdzone sposoby na pozbycie się
takiej niespodzianki. Zwykła woda z płynem niestety nie działa.
Co do materiału to jest to terakota.
Tylko nie piszcie, żebym sobie balkon zabudowała, bo ja kocham
ten kawałek wolnej przestrzeni tuż za oknem.
Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

Sylwia