Co jest grane?

31. Data: 2004-01-26 20:33:20

Temat: Re: Co jest grane?
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old" napisał > moim zdaniem zrób tak - w opcje konta >grupy
dyskusyjne>właściwości i tu
> masz swój adres e-mail ,który radzę Ci zmienić ręcznie na np.
> 0...@m...pl , albo podobnie -

Ja spróbowałem i wysyłam na grupę oczekując rezultatu
Pozdr. Jurek

32. Data: 2004-01-27 09:17:34

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too Old" <mjkch_no_spam@nie_chce_spamu_4me.pl>
> JerzyN<0...@m...pl>
[...]
> widzisz bo robisz mały błąd - adresy są generowane losowo i nigdy ich nie
> zablokujesz

Nie wszystkie, część spamu automatycznie ląduje w usunietych ale część
przechodzi, niestety.

> moim zdaniem zrób tak - w opcje konta >grupy dyskusyjne>właściwości i tu
> masz swój adres e-mail ,który radzę Ci zmienić ręcznie na np.
> 0...@m...pl , albo podobnie - to zapobiegnie aby Twój adres
był
> dostępny dla automatów spamowysyłaczy które przesiewają większość grup
> dyskusyjnych ,ale to na przyszłość niestety

Dzięki, już zrobiłem, zobaczymy co się zmieni.

> ponieważ jednak już jesteś (Twój adres) w ich bazie zwróć się do swojego
> dostawcy o zmianę adresu np. cyfrę 7 zamień na 8

No wiesz co? Stracić taki adres? Historyczny?
Nigdy.
--
Pozdrawiam, Jerzy

Polystichum