gazanie

1. Data: 2004-01-20 11:45:07

Temat: gazanie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy one są tylko w 2 typach kolorystycznych (tzn. pomarańczowe i żółte z
czarnym)???
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2004-01-20 12:08:07

Temat: Re: gazanie
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy one są tylko w 2 typach kolorystycznych (tzn. pomarańczowe i żółte z
> czarnym)???

Mnie w wiekszosci wlasnei takei sie zdarzaly, ale jednak:
http://www.best-dog.net/acubenes/inne/czerwiec2003/o
riginal/d106.jpg

Pozdrawiam
Asia

3. Data: 2004-01-20 12:31:37

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:

> Czy one są tylko w 2 typach kolorystycznych (tzn. pomarańczowe i żółte z
> czarnym)???

Miałam białą, ale nie zebrałam nasion.

Krycha&Co(ty)

4. Data: 2004-01-20 12:33:01

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:buj4cm$e4m$1@atlantis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):

> Czy one są tylko w 2 typach kolorystycznych (tzn. pomarańczowe i żółte z
> czarnym)???

Hejka. Już Ci Komendancie wysyłam na priva różowe. :-)
Pozdrawiam śpiochowato Ja...cki

5. Data: 2004-01-20 14:42:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message
> Czy one są tylko w 2 typach kolorystycznych (tzn. pomarańczowe i żółte z
> czarnym)???

Nie tylko:
http://www.swallowtailgardenseeds.com/annuals/gazani
a.html

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

6. Data: 2004-01-20 17:22:09

Od: "Zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Czy one są tylko w 2 typach kolorystycznych (tzn. pomarańczowe i żółte z
> czarnym)???
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Widzę Januszku, że masz słabość do gazanii. Wiosną - pamiętam
jak kupiłeś sadzonki i nie omieszkałeś się tym pochwalić.
Gazanie są nie tylko w takich kolorach jak napisałeś.
A zresztą moi przedmówcy to potwierdzają. Ja gazanie hoduję
namiętnie od kilku sezonów. Oczywiście sama wysiewam.
Mam całą gamę kolorów - od białego po ciemnobordowy.
Mam całą torbę nasion, niestety - nigdy ich nie oznaczałam,
tylko zbierałam jak leci. Jeżeli wyrazisz takie życzenie - to
specjalnie dla Ciebie wyodrębnię poszczególne kolory
w tym roku i te, których nie masz - będziesz miał.

Pozdrawiam - Zosia

7. Data: 2004-01-20 19:47:13

Temat: Odp: gazanie
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zosia <z...@m...gorzowwlkp.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bujo7o$n8j$...@n...news.tpi.pl...

> Widzę Januszku, że masz słabość do gazanii.

Słabość? To trochę przesadzone.
Ładne są , niekłopotliwe i dlugo kwitnące. Takie lubię ;-))

> Jeżeli wyrazisz takie życzenie - to > specjalnie dla Ciebie wyodrębnię
poszczególne kolory > w tym roku i te, których nie masz - będziesz miał.

Dziękuję za dobre chęci. :-) Jednak nie zamierzam bawić się w wysiewanie.
Kupię sadzonki i już. Ciekaw byłem tylko tego czy są inne kolory niz te na
ktore trafiłem w ubiegłym roku.
Na zdjęciach te białe ładnie wyglądają :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

8. Data: 2004-01-20 19:58:02

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski
(...)
> Jednak nie zamierzam bawić się w wysiewanie.
> Kupię sadzonki i już.
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

To co robisz na grupie pl.rec.ogrody.
Wysiewanie to dopiero frajda, oczywiście dla tych co im wschodzi :-))
:-) Bogusław

9. Data: 2004-01-20 20:10:16

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
> Behalf Of Janusz Czapski
[...]
> To co robisz na grupie pl.rec.ogrody.
> Wysiewanie to dopiero frajda, oczywiście dla tych co im wschodzi :-))
> :-) Bogusław

;-)))
Dopiero co Janusz pisał:
cyt.: "Każdemu wedle potrzeb.... :-)"