Witam

1. Data: 2004-01-20 15:26:32

Temat: Witam
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

mam na imie Magda i wlasnie koncze czytac archiwum grupy ;-)
Jestem bardzo poczatkujacym ogrodnikiem (dopiero tej jesieni odwazylam sie
posadzic cos poza jalowcami i winorosla),
wiec raczej bede sie przygladac niz udzielac.

Magda

2. Data: 2004-01-20 16:03:31

Temat: Odp: Witam
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda <mag-l@spam_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bujh4o$gia$...@n...onet.pl...
> [...]
> posadzic cos poza jalowcami i winorosla),
> wiec raczej bede sie przygladac niz udzielac.

Witaj Magdo. :-)
I udzielaj się bez "krępacji" :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz
PS
Czy to co napisałaś o sadzeniu oznacza, że masz winorośla czy wręcz
odwrotnie ???
J.

3. Data: 2004-01-20 17:33:53

Temat: Re: Witam
Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
(...)
> Czy to co napisałaś o sadzeniu oznacza, że masz winorośla czy wręcz
> odwrotnie ???
> J.

Mam winorosla (i jalowce) od jakis 3 lat. Winogron jeszcze nigdy nie
widzialam, podobno to przez to, ze nie przycinalam ich do tej pory.
Ostatniego lata dosadzilam golterie, irgi, wrzosy i tuje a pozna jesienia
roze pnace i plozace.
Skromny ten moj ogrod, nie bardzo jeszcze umiem dobierac rosliny (czesc sie
zmarnowala), nie wiem co jak i czym nawozic, jak przycinac, jak rozpoznac
rodzaj gleby itd.
No ale sie staram i wyglada to coraz lepiej. Zobaczymy jak bedzie po zimie.

Magda

4. Data: 2004-01-20 17:45:40

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodzaj gleby itd.
> No ale sie staram i wyglada to coraz lepiej. Zobaczymy jak bedzie po

Obejrzyj stronę Michała
- skubaniec nic nie robi,
a ogród, jak ta lala:-)

Pozdrawia podobnie boletus

5. Data: 2004-01-20 18:13:59

Od: "JerzyN" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl>

> Obejrzyj stronę Michała
> - skubaniec nic nie robi,
> a ogród, jak ta lala:-)

NIC NIE ROBI???
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
pozdr. Jerzy

6. Data: 2004-01-20 18:55:43

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam na imie Magda ...
> Jestem bardzo poczatkujacym ogrodnikiem ...

Witamy.
Tu wszyscy są początkującymi ogrodnikami. Od dłuższego lub krótszego czasu
:-]
Pytaj innych i udzielaj odpowiedzi pytającym.

Pozdrawiam
PP.

7. Data: 2004-01-20 19:53:11

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of magda
(...)
> mam na imie Magda i wlasnie koncze czytac archiwum grupy ;-)
> Magda

Jakieś spostrzeżenia :-)
:-) Witaj, Bogusław

8. Data: 2004-01-21 02:55:56

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message

> NIC NIE ROBI???
> :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))
> ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Co najmniej staram sie nic nie robic. A ze nie wychodzi, to
inna sprawa. Ale wiesz jak to jest: chlop spi, a jemu rosnie.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

9. Data: 2004-01-21 06:18:03

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

Jakieś spostrzeżenia :-)
:-) Witaj, Bogusław

Ciekawe tematy, ale nie znalazlam wszystkiego, co mnie interesuje.
No i tak jak na kazdej liscie czy grupie w tematach duzo listow OT.
Ma to niewatpliwie swoj wielki urok na codzien, ale studiujacemu archiwum
troche spowalnia prace :-)

Do tej pory moim podstawowym zrodlem informacji byla strona ogrodnik.pl i
prawdziwy ogrodnik w sklepie ;-).
Niestety strona juz nie istnieje, a do ogrodnika trudno sie dopchac, bo
zawsze stoi kolejka ludzi spragnionych wiedzy.

Magda

10. Data: 2004-01-21 06:27:43

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> napisał w
wiadomości news:0TlPb.37868$f97.20649@fe3.columbus.rr.com...
> [...]
>
> Co najmniej staram sie nic nie robic. A ze nie wychodzi, to
> inna sprawa. Ale wiesz jak to jest: chlop spi, a jemu rosnie.

Ogrod naprawde rewelacyjny, moje gratulacje.
Kilka roslin wzbudzilo moje szczegolne zainteresowanie i chetnie
dowiedzialabym sie o nich czegos wiecej.

Magda

róże angielskie
gazanie
Święta - życzenia