Co macie w donicach (nowego)?

1. Data: 2009-03-28 12:17:42

Temat: Co macie w donicach (nowego)?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bodziszek i rozchodnik wielki sobie posadziłam przed chwilą w donicach.
Tego drugiego mam sporo wokół domu, ale na tarasie też będzie ładnie
wyglądał, więc przesadziłam do donicy jedną wielką kępę. Ledwie żyję, ale
idę zaraz przesadzić drugą.
Jesienią przesadziłam do donic hortensje, bo mi umarzają ich pędy zimą.
Come back donicowych hortensji u mnie - kiedyś miałam piękne, więc wracam
do tego.

Czy ktoś hoduje w donicach piwonię drzewiastą??? Jak się udaje?