ziemia kwaśna i co dalej

1. Data: 2009-03-28 11:20:55

Temat: ziemia kwaśna i co dalej
Od: bodie kotas <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

naniosłem sobie ziemi z pobliskiej łąki - czarna jak węgiel i
prawdopodobnie kiedyś było tam torfowisko...

ojciec mnie pocieszył że może być zbyt kwaśna i że większość roślin
takiej nie lubi ... jak to jest?

pozdrawiam

ps ... ziemia jest już w skrzynkach na balkonie i nie chciałbym tego
wybebeszać :[

--
Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

2. Data: 2009-03-28 14:34:45

Temat: Re: ziemia kwaśna i co dalej
Od: "MM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podsypać trochę wapna gaszonego...

3. Data: 2009-03-28 14:40:48

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gql16n$o84$1@inews.gazeta.pl bodie kotas
<n...@g...pl> napisał(a):

> ojciec mnie pocieszył że może być zbyt kwaśna i że większość roślin
> takiej nie lubi ... jak to jest?

Hejka. Może być w sam raz. :-)

> ps ... ziemia jest już w skrzynkach na balkonie i nie chciałbym tego
> wybebeszać :[

No, to zmierz jej pH.
Pozdrawiam faktycznie Ja...cki

4. Data: 2009-03-28 18:16:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MM" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Podsypać trochę wapna gaszonego...
>
> Użytkownik "bodie kotas" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

Kreda nawozowa lub saletra wapniowa - już do dostania w Polsce np. z borem
(Nitrabor)..

porady na jesień - jak szukac grzyby
Stawek
Sposób mocowania do drzewa budek lęgowych
tillansia na zewnątrz
Warzywa kosmiczne