Co myslicie

1. Data: 2006-11-22 20:23:34

Temat: Co myslicie
Od: "Dawid " <l...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdy przez 2 tygodnie wasza skrzynka mailowa jest pusta? Ja sobie mysle ze
kurwa sie w koncu przed spamem ochronilem, a tu timex zebrze albo jerusalem
post mnie prosi zebym zapobiegl wojnie jadrowej .Tak oto zostałem megalomanem
i snie o mojej potędze , gdy nagle otwieraja sie drzwi do mojej komnaty i
znana mi od kilkudziesieciu lat kobieta prosi bym wyniosl smieci . czy
uwazacie ze juz czas abym zainstalowal sobie zamek ?

2. Data: 2006-11-22 20:26:39

Temat: Re: Co myslicie
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znana mi od kilkudziesieciu lat kobieta prosi bym wyniosl smieci . czy
> uwazacie ze juz czas abym zainstalowal sobie zamek ?

Moim zdaniem to już czas żebyś pozbył się kompa :>

Pozdrawiam
Vicky

3. Data: 2006-11-22 20:40:31

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dawid napisał(a):
> [...]
> i snie o mojej potędze , gdy nagle otwieraja sie drzwi do mojej komnaty i
> znana mi od kilkudziesieciu lat kobieta prosi bym wyniosl smieci

Bądź grzeczny dla Ukochanej Żonusi. Wynieś te śmieci.
W nagrodę czeka Cię upojna noc.

> czy uwazacie ze juz czas abym zainstalowal sobie zamek ?

A co,chodzisz z rozpiętym rozporkiem???

4. Data: 2006-11-23 10:58:05

Od: "Dawid Turzyniecki" <l...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> B=B1d=BC grzeczny dla Ukochanej =AFonusi. Wynie=B6 te =B6mieci.
> W nagrod=EA czeka Ci=EA upojna noc.

> A co,chodzisz z rozpi=EAtym rozporkiem???

upojna noc z kim?
gdyby zaszla potrzeba instalowania zamka w spodniach to musialabys zadac inne
pytanie: " jakie wy macie spodnie tam u was na wsi ze trzeba dodatkowo wszywac
rozporek ?" wiec jesli trzeba wszywac rozporek to nie moge chodzic z rozpietym
bo go po prostu nie ma .reasumujac musialbym sciagac spodnie by sobie ulzyc co
po wnikliwej dedukcji nasuwa mysl ze chodzilo mi o zamek w drzwiach .

5. Data: 2006-11-23 11:24:20

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dawid Turzyniecki napisał(a):

> [...]
> po wnikliwej dedukcji nasuwa mysl ze chodzilo mi o zamek w drzwiach .

Ta ironia była dla kogo innego.
Daruj mi niewypał :)
Ale cieszę się,że potraktowałeś rzecz z humorem.

Śmieci proszę wynieść z własnej inicjatywy.
Zamek w drzwiach wstawić,choć to nie będzie
mile widziane...

Serdecznie pozdrawiam.
Hanka

No to ... rozpierdolmy ten świat!