psp

1. Data: 2006-11-22 23:30:37

Temat: psp
Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Tej grupy juz nie ma.

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: GG: 5793410
JA! duzy -|- Bedac niemily, jestem mily...
ale zawsze ja JA! -|- ...zrozum i nie upominaj.

2. Data: 2006-11-23 00:34:36

Temat: Re: psp
Od: "MasterMind" <M...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> Tej grupy juz nie ma.

Z wielkim bólem, muszę Ci przyznać rację... <`>

3. Data: 2006-11-23 13:14:55

Od: "Chiarstic Slide \(aphex\)" <f...@f...fake.pl> szukaj wiadomości tego autora

obserwuje ta grupe od jakis 3-4 lat
hardcore, nie sadzilem ze taki wysyp troli sie tu pojawi.

[`]

4. Data: 2006-11-23 13:36:56

Od: "uookie" <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiarstic Slide (aphex) napisał(a):
> obserwuje ta grupe od jakis 3-4 lat
> hardcore, nie sadzilem ze taki wysyp troli sie tu pojawi.
>
> [`]

ale sie rozczulacie. tymi tekstami dosypujecie tylko chili do już
dość diabelsko ostrej pizzy z nadwyżką oregano. aż tak sie nie
wczytuje w stałe wątki, ale myślę, że błąd nastąpił przy
rozkmince karowo-nagrodowej. głupsza cześć czytelników wpadła na
pomysł prowokowania tych inteligętniejszych, i tak powstała
rywalizacja w tym kto jest lepszym prowodyrem. ja prowadzę taką
gadkę (mającą wyjawić kto jest głupszy) od kilku dni z etata (czy
jak tam lecą kolejno po sobie literki w jego nicku)... tak czy siak,
czuje sie zażenowany; etata okazuje się ode mnie głupszy.

5. Data: 2006-11-23 17:57:12

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uookie" <u...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Chiarstic Slide (aphex) napisał(a):
> obserwuje ta grupe od jakis 3-4 lat
> hardcore, nie sadzilem ze taki wysyp troli sie tu pojawi.
>
> [`]
---
[...]
Nieprawdaż? :-)))
A wymyśliłeś mnie mądrzejszego?

ett

6. Data: 2006-11-27 17:03:54

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiarstic Slide (aphex):

> obserwuje ta grupe od jakis 3-4 lat
> hardcore, nie sadzilem ze taki wysyp troli sie tu pojawi.

Teee kiedyś to ludzie byli mądrzy i uczciwi:

"O wielkości jak nikniesz ty w dziejach stuleci,
Od dziadów mniejszych ojców przywitał wiek zmarły,
Tylko strzępy w dziedzictwie wzięły ojców dzieci,
Po nas zostaną już karły"

Przepraszam, ale jak mnie ktoś wqrwi to Horacym
napierdalam. To tak ku pokrzepieniu serc.
Że sranie w banie ma długą tradycje.

Pozdro. :)))
WI.

7. Data: 2006-11-27 18:03:05

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Washington Irving napisał :

> Przepraszam, ale jak mnie ktoś wqrwi to Horacym
> napierdalam. To tak ku pokrzepieniu serc.
> Że sranie w banie ma długą tradycje.

Zaspokój,proszę, moją ciekawość ogromną :
jakie wersy cytujesz, gdy ktoś Ci pisze miłe słówka
lub szepcze takowe do ucha?...

Hanka

PS: Co słychać u gwiazdki nad świerkiem ?

8. Data: 2006-11-28 22:02:14

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka rzekła:

>Zaspokój,proszę, moją ciekawość ogromną :
>jakie wersy cytujesz, gdy ktoś Ci pisze miłe słówka
>lub szepcze takowe do ucha?...

Nikt mi nic nie szepcze, chyba dlatego siedzę
tak sobie i wstukuje bluzgi. :), a poza tym sam
Horacy bez tej drugiej zwrotki na pewno by się nie
przebił. :) Nawet Ty go wycięłaś. To miał być sonet,
ale coś schrzaniłem. :) Jest tu taki gość eksperymentujący
z formą etata chyba, trochę mnie to inspiruje.
Oczywiście na skale moich skromnych możliwości.

>PS: Co słychać u gwiazdki nad świerkiem ?

Ostatnio jej nie widzę, zgasła czy co?:(
A może to ta mgła. Jak sobie pomyśle, że
może ona jest dla jakiegoś ufoka słonkiem i
że mogła zgasnąć, no smutno się robi. ~
A on tam może je chrupki i jakiś mecz ogląda
i nawet nie zauważył.:))
Cóś się taki sentymentalny zrobiłem, chyba pójdę
na pl.rec.kuchnia i komuś nabluzgam, zaraz mi
przejdzie.:)))

Pozdrawiam :)

ps.
Na miłe słówka, to może Byronem bym pojechał. :)
Albo nie - Puszkinem:

"Nie nadaremnie śniłem o was
Z ogolonymi łbami w boju,
O was siekących krwawą zbroją
Na szańcach, szczytach wież i w rowach...":)

[dalej też jest niezła jazda] :)

9. Data: 2006-12-07 15:16:34

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Washington Irving napisał :

> Ostatnio jej nie widzę, zgasła czy co?:(

To tylko mgła :)
A pod moim świerkiem kwitną stokrotki,teraz.
Ptaki drą się jakby to miała być Wielkanoc
lada moment, a nie Wigilia :)
I w ogóle jest śmiesznie, bo tak ciepło
- wczoraj zerwałam kwitnącą różę :)

> [...]
> Z ogolonymi łbami w boju,
> O was siekących krwawą zbroją
> Na szańcach, szczytach wież i w rowach...":)

Eee,to już wolę tych ptaków posłuchać :))

Pozdrowienia jesienno-wiosenne.
Hanka

10. Data: 2006-12-12 17:03:10

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka rzekła:

>To tylko mgła :)
>A pod moim świerkiem kwitną stokrotki,teraz.
>Ptaki drą się jakby to miała być Wielkanoc
> [...]

Ja już w listopadzie wszystkie róże poprzycinałem
i okopałem. Róże są piękne, chociaż mój pies, który
ma paskudny zwyczaj olewania wszystkiego, może
myśleć inaczej. Kiedyś chciał zaznaczyć krzak róży.
Wtedy zrozumiałem, że piękno może również sprawiać
ból. :) Głupio tak się cieszyć, z psiego nieszczęścia,
ale jak ktoś ma psa i usychające przez niego iglaki,
to może zostać mściwy. ;)))

[...]

>Eee,to już wolę tych ptaków posłuchać :))

Co z kolei przypomina mi jak raz kot przyniósł
mi głowę jakiegoś niebieskawego ptaszydła i
położył na poduszce. Pamiętam, że i z tego wyciągnąłem
jakiś morał. No ale to już inna historia. :)

Serdeczne pozdrowienia :)
WI.

Co myslicie
No to ... rozpierdolmy ten świat!