Co na łyse orzechy?

1. Data: 2004-08-21 21:26:19

Temat: Co na łyse orzechy?
Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam dwa stare, na wpół uschłe orzechy. Dają troche cienia. Nie są zbyt
dekoracyjne, ale potrzebne. Wisi na nich hamak. http://www.mojogrod.prv.pl/
Piąte zdjęcie od lewej z 2003 r, Pnie orzechów chciałabym obsadzić jakąś
pnacą rosliną i żeby jeszcze kwitła na czerwono lub różowo.Na wysokości ok.
4 metrów pnacze przechodziłoby w łuk Co radzicie? Powojnik będzie chyba
zbyt rzadki. Poza tym wolno rośnie. Milin?
pozdrówka
Anka

2. Data: 2004-08-21 21:35:12

Temat: Re: Co na łyse orzechy?
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
| Mam dwa stare, na wpół uschłe orzechy.

| http://www.mojogrod.prv.pl/
| Piąte zdjęcie od lewej z 2003 r,

Widzę tylko cztery zdjęcia w rzędzie?

> [...]
| 4 metrów pnacze przechodziłoby w łuk Co radzicie? Powojnik będzie chyba
| zbyt rzadki. Poza tym wolno rośnie. Milin?

Róża pnąca na sposób angielski. Tylko jeśli te orzechy jeszcze są żywe (nie
widzę zdjęcia!), to mogą być kłopoty.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-08-21 22:39:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> wrote in message
> [...]
> 4 metrów pnacze przechodziłoby w łuk Co radzicie? Powojnik będzie chyba
> zbyt rzadki. Poza tym wolno rośnie. Milin?

Mozesz sprobowac milin. A moze klematisy? Ale tak czy inaczej, problem jest
w tym, ze pnacze bedzie roslo w cieniu, wiec spodziewalbym sie problemow.
W cieniu lubi rosnac np. hortensja pnaca (tyle, ze podobno kwitnie na bialo).

A co to sa te buttony (pza tym, ze guziki)?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-08-23 18:28:14

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:maQVc.32325chciałabym obsadzić jakąś

> [...]
> w tym, ze pnacze bedzie roslo w cieniu, wiec spodziewalbym sie problemow.
> W cieniu lubi rosnac np. hortensja pnaca (tyle, ze podobno kwitnie na

Właśnie to jest najdziwniejsze, że pnie stoją w słońcu a rzadka korona też
daje sporo słońca.

> A co to sa te buttony (pza tym, ze guziki)?

To pomysł dziecka, też nie wiem co to jest :( On się uparł, że muszą być
buttony i ludzie je bedą wymieniac na inne. Chyba sam je zrobił, jak zresztą
całą www. stąd ta duma posiadacza.
pozdrówka
Anka

5. Data: 2004-08-23 18:34:56

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widzę tylko cztery zdjęcia w rzędzie?
A na dole są drugie 4.
> Róża pnąca na sposób angielski. Tylko jeśli te orzechy jeszcze są żywe
(nie
> widzę zdjęcia!), to mogą być kłopoty.

Są i pewnie mnie przeżyja, jak to orzechy ;).
Anka

> Pozdrawiam, Basia.

strona o bambusach
Nero