strona o bambusach

1. Data: 2004-08-21 20:53:56

Temat: strona o bambusach
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

jeden z moich sieciowych znajomych \przyslal mi dzis
taki e-mail
"Nie udało mi się znaleźć nigdzie żadnego forum bambusowego w Polsce, więc
otworzyłem sam...
Zapraszam na http://www.bambusy.pl
Pozdrawiam
Maciek Sobczak"
:)
domena jest ladna
Sobalowi bardzo sie chce
mozna mysle polaczyc sie z nim
i wspolredagowac te serwis
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2004-08-23 11:30:25

Temat: Re: strona o bambusach
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Tadeusz Smal" <s...@s...pl> wrote in message
.

> domena jest ladna
> Sobalowi bardzo sie chce
> mozna mysle polaczyc sie z nim
> i wspolredagowac te serwis

Mozna :)
Nie szata zdobi czlowieka tak jak i nie skrypty php czy tapeta zdobia
strone - ta strona bedzie mocna rzetelnymi informacjami o bambusach - jak
sie nieco rozbuduje.
Poczekamy zobaczymy - wspoltworzyc oczywiscie mozna :)
Mogbys pogadac z owym Sobalem, by dorzucil link do naszego spisu bambusow.
A propos spisu, to bylem wczoraj w Krakowie w centrum sztuki japonskiej.
Wiedzialem juz wczesniej od calviego, ze bambusy tam rosna. Teraz mial
przyjemnosc przekonac sie o tym osobiscie. Rosna ladnie, nie widac by
przemarzaly. Rosna tam trzy gatunki (tyle naliczylem). Dwa Phyllostachysy
w tym Ph. aureosulcata 'Spectabilis' i drugi, ktorego nazwy nie jestem
pewien. Rosnie tez Pseudosasa japonica.

Pozdrawiam,
Bpjea

Nero