Co na suchy teren?

1. Data: 2003-07-24 05:07:44

Temat: Co na suchy teren?
Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że iglaki, irysy i berberysy. Czy coś jeszcze?
pozdr.serdecznie
Goldie

2. Data: 2003-07-24 10:02:23

Temat: Re: Co na suchy teren?
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bfnp94$lt0$1@nemesis.news.tpi.pl Anna Kwiecińska
<g...@o...pl> napisał(a):
> Wiem, że iglaki, irysy i berberysy. Czy coś jeszcze?
> pozdr.serdecznie
> Goldie

Hejka. Chyba już o tym pisałem ale repetitio est mater studiorum. :-)
Na gleby piaszczyste i suche:
drzewa: brzoza brodawkowata, czeremcha amerykańska, dąb czerwony, głóg,
jarząb pospolity, klon Ginnala, klon polny, oliwnik wąskolistny, robinia
lepka, sumak octowiec, topola osika, topola Simona.
krzewy: berberys, głóg, rokitnik pospolity, róża pomarszczona,
suchodrzew, sumak octowiec, śnieguliczka, tamaryszek, tawuła Thunberga,
tawuła wczesna.
Byliny: czyściec wielkokwiatowy, dąbrówka rozłogowa, dzielżan ogrodowy,
gęsiówka biaława, goździk alpejski, słoneczniczek szorstki, krwawnik
kichawiec, liliowiec cytrynowy, łubin wielolistny, łyszczec rozesłany,
nawłoć ogrodowa, przetacznik płożący, pysznogłówka dwoista, rogownica
Bibersteina, rojnik pajęczy, rozchodnik, rudbekia strzępiasta, smagliczka
skalna, wilczomlecz pstry, żagwin zwyczajny.
Pozdrawiam sucho i upalnie Ja...cki

3. Data: 2003-07-24 23:09:00

Od: "Anna Kwiecińska" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:bfnp94$lt0$1@nemesis.news.tpi.pl Anna Kwiecińska

róża pomarszczona,
> [...]
> Bibersteina, rojnik pajęczy, rozchodnik, rudbekia strzępiasta, smagliczka
> skalna, wilczomlecz pstry, żagwin zwyczajny.

Dzięki. Drzewa odpadają, bo już i tak ich za dużo, a byliny zacznę gromadzić
jak znajdę gdzieś fotografie.
Ps. Jaka to rudbekia strzępiasta? A liliowiec cytrynowy i łubin niezwykły?
pozdr.serdecznie
Goldie

4. Data: 2003-07-25 05:11:55

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak znajdę gdzieś fotografie.
> Ps. Jaka to rudbekia strzępiasta? A liliowiec cytrynowy i łubin niezwykły?

Jak można było nie wymienic najpiekniejszej : macieżanki...;)

Pozdro
Jack

5. Data: 2003-07-25 11:27:04

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:36cc.0000090e.3f20bc1a@newsgate.onet.pl Użytkownik
<w...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jak można było nie wymienic najpiekniejszej : macieżanki...;)

Hejka. Macieżanki? Nie znam tej rośliny. ;-)
Pozdrawiam sucho i gorąco Ja...cki

6. Data: 2003-07-25 11:53:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:36cc.0000090e.3f20bc1a@newsgate.onet.pl Użytkownik

> Hejka. Macieżanki? Nie znam tej rośliny. ;-)
> Pozdrawiam sucho i gorąco Ja...cki

Bo takiej rośliny po prostu nie ma:-)

Pozdrawia boletus

7. Data: 2003-07-25 17:45:01

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

>       Bo takiej rośliny po prostu nie ma:-)
>
>           Pozdrawia boletus

Nie znacie się ...poczytajcie listę dyskudyjną pl.rec.ortografia to
znajdziecie...

8. Data: 2003-07-25 19:03:49

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:58ff.00000354.3f216c9c@newsgate.onet.pl Użytkownik
<w...@p...onet.pl> napisał(a):

> Nie znacie się ...poczytajcie listę dyskudyjną pl.rec.ortografia to
> znajdziecie...

Hejka. Jack odstaw już ten dżin. :-) Tonik możesz pić dalej, najlepiej z
lodem. ;-)
Pozdrawiam wieczorowo Ja...cki

9. Data: 2003-07-25 19:05:42

Temat: Odp: Co na suchy teren?
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna Kwiecińska <g...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bfnp94$lt0$...@n...news.tpi.pl...
> Wiem, że iglaki, irysy i berberysy. Czy coś jeszcze?

Woda?
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2003-07-25 19:12:10

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W wiadomości news:58ff.00000354.3f216c9c@newsgate.onet.pl Użytkownik

> Hejka. Jack odstaw już ten dżin. :-) Tonik możesz pić dalej, najlepiej
> lodem. ;-)
> Pozdrawiam wieczorowo Ja...cki

Pytanie prywatne: Dotarł mój list do Ciebie,czy przepadł z kretesem?

Pozdrawia boletus

Czym potraktować pniaki?
DATURA, poradzcie coś :(
Norka
wodka w arbuzie
Czy można w tym miejscu posadzić drzefko?