Co należy stosować na antywągry ?

1. Data: 2005-06-06 09:41:16

Temat: Co należy stosować na antywągry ?
Od: "rozgoryczny" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam na nosie pełno czarnych wągrów ( tylko na nosie), dbam o higiene, biore
witamine e 200 i cynk, stosuje rożne spirytusy kupne i robione i nic nie pomaga.
Gdy powyciskam te świństwa to za 2 dni znów mam tego pełno.
Czy można to jakoś zwalczyć raz na zawsze ?

2. Data: 2005-06-06 11:32:07

Temat: Re: Co należy stosować na antywągry ?
Od: "bigOS" <s...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

uciac nos

3. Data: 2005-06-06 14:36:33

Od: Adam Dziendziel <w...@g...o2.gwiazdka.pl> szukaj wiadomości tego autora

rozgoryczny wrote:
> [...]
> Gdy powyciskam te świństwa to za 2 dni znów mam tego pełno.
> Czy można to jakoś zwalczyć raz na zawsze ?

Bardzo dobrze na cerę robią drożdże. Pozbyłem się trądziku z twarzy
robiąc jajecznicę z drożdżami co kilka dni (i ogromną ilością cebuli -
tyle cebuli ile jajek, może cebula też zrobiła swoje :)). Jeśli kupisz
takie mniejsze opakowania w białym papierze z niebieskim napisem (jakieś
francuskie brzmienie - nie pamiętam nazwy, Lessafre? - jedna mała kostka
na porcję dla jednej osoby) to praktycznie nie poczujesz znaczącej
różnicy w smaku, a po miesiącu, dwóch, będziesz miała całkiem inną skórę
na twarzy (zauważyłem, że wągry na plecach są chyba odporniejsze, choć
może też z czasem znikną). Możesz też robić sobie otręby pszenne z
jogurtem lub mlekiem, także dostarczają witamin z grupy B, a zawierają
jeszcze sporo błonnika i minerałów. Łykałem także tran (wit. A), ale
robilem to też wcześniej i nie odczuwałem żadnych porażających efektów.

Dodam, że musisz raczej utrzymywać tą kurację, bo problem powróci (tak
przynajmniej było u mnie). W dni, w których nie jesz drożdży możesz
łykać B-complex, choć nie polegałbym na samych tabletkach. Dopóki za
wskazaniami dermatologa łykałem tylko B-complex i smarowałem się
maściami efekty były znikome.

Oczywiście do tego dobre mydło antybakteryjne, nie żadne "powlekające",
glicerynowe itp.

Jeśli wągry znikną to pochwal się na grupie, być może ludzie się
przekonają i zaoszczędzą na maściach. Jeśli nie - pomimo stosowania tej
diety - też daj znać.

Pozdrawiam.

--
Adam Dziendziel
(odpowiadając na priva usun gwiazdki z adresu)

Poszukiwany Endocrine Journal 44;367-374,1997
Przeziebienie
Suchość
Interna Harrisona czy Kokota?
Problem z krostowicą