Co nas nie zabije...

21. Data: 2020-03-23 18:33:34

Temat: Re: Co nas nie zabije...
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 17:30, XL pisze:

> Nigdy nie było w Polsce takiego zwyczaju. Z gdzieśże Ty się obracał, że tam
> obśliniano?
> I kto każe całować w dłoń (a nie w ,,rękę", grubianinie) wszystkie, wszędzie
> i zawsze?
> Tylko prostak nie wie, co i jak należy w tym względzie - i ,,obślinia".
> https://m.niedziela.pl/artykul/97780/nd/Calowanie-w-
reke

> ,,Całuję twoją DŁOŃ, madame..." Piękny zwyczaj, który na szczęście w moim
> środowisku nigdy nie zaniknie.

ma racje, pierscienie sie caluje

--
gazebo

22. Data: 2020-03-23 18:39:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Niech sie skonczy papier toaletowy to jak rzuca palete na sklep to
> zobaczysz tą walke o wspolne dobro...

Ja walczyć nie będę. Mam w domu wodę i mydło. Preferujemy bliskowschodni
model samoobsługi w wc, tylko zamiast papieru mamy maleńkie ręczniczki do
osuszania obszaru kluczowego po podmyciu. Mam tych ręczniczków ze sto; raz
w tygodniu do pralki w 90 st i voila.

Może tak, może nie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

23. Data: 2020-03-23 18:39:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 16:59, Budzik pisze:
> Użytkownik XL i...@g...pl ...

> Niech sie skonczy papier toaletowy to jak rzuca palete na sklep to
> zobaczysz tą walke o wspolne dobro...

to juz bylo, to jest symbol dobrobytu, dziwne, ze o podpaskach sie nie
wspomina

> [...]
> wyjdziemy jako inne spoleczenstwo. Jestem sie w stanie załozyc o duze
> pieniadze ze bedzie dokładnie odwrotnie i 95% ludzi zapomni o tym co sie

zgadzam sie, uwierz, ze przezycie wypiera inne rzeczy

--
gazebo

24. Data: 2020-03-23 20:22:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 18:39, gazebo pisze:

> to juz bylo, to jest symbol dobrobytu, dziwne, ze o podpaskach sie nie
> wspomina

Csiiiii... nie podpowiadaj facetom, co tu jeszcze by można wykupić. ;-)

Ewa

25. Data: 2020-03-23 20:54:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23/03/2020 o 19:22, FEniks pisze:

> Csiiiii... nie podpowiadaj facetom, co tu jeszcze by można wykupić. ;-)
>
> Ewa

pamietam, ze do Rumunii przemycano Biseptol :] za stary sie zrobilem

--
gazebo

26. Data: 2020-03-24 09:30:25

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 17:53, gazebo pisze:

> ona w ogole jest outlander, jakiekolwiek ludzie maja fobie na tema
> mycia rak to faktem jest, ze lizanie czyjegos tylka stanowi mniejsze
> zagrozenie

Pewnie nawet sobie nie wyobrażasz co niektórzy ludzie  tymi swoimi
pazurami potrafią robić.. Fizyczny kontakt z taka łapą był zagrożeniem
na długo przed pokazaniem się tego wirusa,

> to czym sie podzielisz z nia, moralnosc Kalego, naprawde jej nie znasz?

Właśnie to mnie dziwi, - jak ktoś tak na wskroś prawicowy jak XL może
mówić o pojęciu "dobro wspólne".

27. Data: 2020-03-24 09:30:51

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 17:59, Budzik pisze:
> Użytkownik Trybun L...@j...cb ...

> To takie ktorego nie trzeba szanowac bo jak wspolne to niczyje...

Akurat dla mnie to pojęcie jest jasne i bardzo pożądane, pytanie tylko
co taka osoba jak XL, (deklarująca takie a nie inne wartości) -  przez
to rozumie.

28. Data: 2020-03-24 09:32:06

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 18:21, XL pisze:

> To stary i piękny polski rycerski zwyczaj. Demonstracja pokojowego
> nastawienia - wzajemne demonstrowanie prawicy bez broni.

Zupełnie nie trafia do mnie "piękno" tego zwyczaju. Przecie można podać
prawą rękę a lewą wbić sztylet pod zbroję, i tak to z reguły w czasach
rycerskich się odbywało. "Rycerstwo", cóż niby w tej zgrai darmozjadów
było rycerskiego?

> [...]
> innych tylko ukłon głową i to preferuję i tak jest w mojej parafii. Jednak
> gdy zdarza się, że jestem na mszy poza własną parafią, w gronie ,,ręcznym",
> wystarczy że mam ręce opuszczone / nikt mi ich nie wyrywa do ściskania.
> Ludziom wystarczy, że nie uniosłsm dłoni - przyjmują to zwyczajnie. A w
> ogóle to zauważyłam o zauważam, że im bardziej człowiek prosty, tym więcej
> ma empatii i wyczucia; nawet gdy z tzw. wychowaniem może i trochę gorzej,
> lepiej potrafi się zachować i bardziej uważnie dostosowuje się do drugiego,
> niż nadęty yntelygent czy inny wyksztalciuch.

Nikt tu nie mówi o czymś nachalnym, taka jest po prostu (bezmyślna)
norma powitania.

No nie żartuj, ktoś "startuje " do Ciebie z wyciągnięta ręką a Ty go
sobie po prostu ignorujesz?

> Wspolny interes. To, co nas łączy.

W świecie poprzegradzanym płotami nie ma i nie może być wspólnych
interesów.

29. Data: 2020-03-24 09:32:41

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.03.2020 o 16:12, Sylvio Balconetti pisze:

> A czy trwa jeszcze ten zwyczaj obśliniania kobietom rak? :-)
>
> Jednym z negatywnych (poza wiadomymi) skutkami epidemii beda rozne
> zaburzenia metabolizmu i ukladu pokarmowego: otylosc, cukrzyca,
> schorzenia zoladka i jelit, ortopedyczne. Siedzisz w domu, myslisz o
> jedzeniu i piciu (niektorzy o paleniu), nie ruszasz sie i konsumujesz.

Jak najbardziej, chociaż ja osobiście bez względu na konsekwencje nie
kultywuję tego zwyczaju.

Może to być szkodliwe dla obu stron.

30. Data: 2020-03-24 10:06:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
> norma powitania.
>
> No nie żartuj, ktoś "startuje " do Ciebie z wyciągnięta ręką a Ty go

Tak! Po prostu. Ja mam łatwiej - jestem kobietą. To kobieta pierwsza podaje
mężczyźnie rękę JEŚLI CHCE witać się w ten sposób. Dlatego jeśli facet
wyciąga do mnie rękę nie czekając na nic, to dlaczego mam się obawiać
zranienia uczuć chama?
Z kobietami mam jeszcze mniejszy problem. Te znajome, podobnie jak ja, nie
widzą potrzeby witania się po męsku i z nimi witam się po babsku - objęciem
bez kontaktu twarzy lub zbliżeniem policzka do policzka (też
bezkontaktowo). Nie dotykamy się policzkami, bo wtedy przejmuje się zapach
innych perfum i zniekształca on potem zapach własnych ?
A problemu z kontaktowym witaniem obcymj kobietami po prostu nie ma - nie
mam oporu w nieudzielaniu analogicznej odpowiedzi na wyciągniętą w moim
kierunku grabę. Jestem asertywna.

> W świecie poprzegradzanym płotami nie ma i nie może być wspólnych
> interesów.

Współczuję. Ja mam dużo.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Tylko humor może nas uratować.
Ojojoj! Covid19 ubezpladnia mezczyzn? Fake czy robi siem scenariusz jak z Seksmisji!?
Szumowski super!
Wstrząsające świadectwo włoskiego lekarza ateisty z Lombardii
XL i niebieski - ozdrowiency