Co polecacie na uroczystosc???

1. Data: 2004-10-10 10:20:14

Temat: Co polecacie na uroczystosc???
Od: "Roki" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, moj kumpel poprosil mnie o to, abym na jego rocznice zwiazku ze swoja
dziewczyna pomogl mu w przyrzadzeniu kolacji. Co byscie polecali aby to
wypadlo ladnie i pysznie?? Im wiecej pomyslow tym lepiej:).

1. Data: 2004-10-10 10:36:05

Temat: Re: Co polecacie na uroczystosc???
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Roki wrote:
> Witam, moj kumpel poprosil mnie o to, abym na jego rocznice zwiazku ze swoja
> dziewczyna pomogl mu w przyrzadzeniu kolacji. Co byscie polecali aby to
> wypadlo ladnie i pysznie?? Im wiecej pomyslow tym lepiej:).

Cos lekkiego, zeby za bardzo nie obciazyc zoladka i nie spowodowac
zbytniej sennosci ;) Polecilabym cos z grilla, moze byc elektryczny albo
ostatecznie piekarnik z grillem. Acha, mozna jeszcze uzyc patelni
grillowej - z karbowanym dnem, bez tluszczu:

Plastry piersi indyka zamarynowac przez 2-3 godziny w oliwie z oliwek,
occie balsamicznym, duzej szczypcie rozmarynu i kilku rozgniecionych
jagodach czerwonego pieprzu, otrzec z marynaty i zgrillowac przez 5-6
minut z obu stron na mocno rozgrzanym grillu. Troche marynaty pozostawic
bez kontaktu z miesem (tak z pol szklanki), odparowac troche, bedzie
robic za sos do warzyw. Do tego warzywa: natrzec lekko oliwa polowki
miesistych pomidorow (najlepiej tych jajowatych), paski papryki, skosne
plastry cukinii, lekko posolic wszystko, ukladac na grillu razem z
miesem (powinny byc tylko lekko zmiekle i z przypieczonymi paskami, nie
calkiem ciapowate), ulozyc ozdobnie wszystko na duzym polmisku, skropic
sosem, podawac razem z czerwonym wytrawnym winem (albo bialym, jak kto
woli ortodoksyjnie, ja jednak preferuje czerwone).

Do tego lekki deser - np. lody, np. peche melba, czyli na dno pucharka
lejemy troche przecieru malinowego, na to 2 kulki lodow waniliowych, na
to brzoskwinie np. z puszki, pokrojone w plastry, zeby dosc latwo bylo
nabrac na lyzeczke, na to gora bitej smietany, koniecznie domowej
roboty, nie zadne sztucznosci sprejane, na to jeszcze troche przecieru
malinowego, dla ozdoby. Do tego maly kieliszek likieru malinowego, dla
calkowitego odprezenia i rozluznienia obyczajow ;) Smacznego.

Kot zasliniony na sama mysl, ide robic obiad...

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-10-10 12:09:02

Od: "Roki" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mmmm......:))) Ale jes maly problem:) nie dysponuje alni piekarnikiem z
grillem ani taka patelnia:( nie wiem jak z grillem (pogoda). Brzmi pysznie
ale sam nie wiem czy to bedzie realne:(

1. Data: 2004-10-10 12:36:44

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roki" <r...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> mmmm......:))) Ale jes maly problem:) nie dysponuje alni piekarnikiem z
> grillem ani taka patelnia:( nie wiem jak z grillem (pogoda). Brzmi pysznie
> ale sam nie wiem czy to bedzie realne:(

A ja myślę, że poza wymyslnościami należałoby się skupić na ulubionych
smakach owej dziewczyny, bo wygląda na to, że on jej chce zrobić
przyjemność, może nawet niespodziankę ową kolacją...
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-10-10 12:49:31

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl>
> A ja myślę, że poza wymyslnościami należałoby się skupić na ulubionych
> smakach owej dziewczyny, bo wygląda na to, że on jej chce zrobić
> przyjemność, może nawet niespodziankę ową kolacją...

Przyjemność przed, w trakcie czy po?
Bo w tym momencie i różne potrawy, wpierw afrodyzjaki, potem szampan z
poziomkami i krem a po ...
no właśnie co podać [antysennego] po?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-10-10 12:56:24

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl>
>
> Przyjemność przed, w trakcie czy po?
> Bo w tym momencie i różne potrawy, wpierw afrodyzjaki, potem szampan z
> [...]

się :)

1. Data: 2004-10-10 17:27:05

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl>
> Użytkownik "JerzyN" <N...@m...pl>

> się :)

Miałem na myśli, :-) po się!!
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-10-10 22:19:32

Od: "Roki" <r...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm no dobrze kombinujecie:D:D Tylko czekam na konretne pomysly;)) Szampan
bedzie na pewno (i/albo jakies winko lepciejsze) tylko skad teraz wziac
poziomki??:)))

Palmier
łosoś
German justice destroyed my life - help!
Lodówka inox z górnej półki
wolowina po indyjsku