Co poradzić na srające wróble?

1. Data: 2006-10-11 11:31:05

Temat: Co poradzić na srające wróble?
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

W więźbie, w zakamarkach przy rynnach i innych takich miejscach
zalęgają mi się rózne małe ptaszki. Srają niemiłosiernie. Zapychanie
szmatami tych miejsc nie pomaga, wydziobią wszystko i kwestią czasu
jest tylko, żeby powstało nowe gniazdko. Przecież nie otynkuję całego
domu na gładko, ani nie owinę go w gumowego kondoma.

Czy są jakieś sposoby na te ptaszyska? Coś, czym można byłoby spryskać
te ich ulubione miejsca i one by po tym odpuściły? Albo jakiś inny
patent? Dla kota za wysoko ;)
--
Samotnik
http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

2. Data: 2006-10-11 11:35:49

Temat: Re: Co poradzić na srające wróble?
Od: Tadeusz Włodarczyk <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Oct 2006 11:31:05 +0000 (UTC) _Samotnik_ wrote:

> [...]
> Czy są jakieś sposoby na te ptaszyska? Coś, czym można byłoby spryskać
> te ich ulubione miejsca i one by po tym odpuściły? Albo jakiś inny

Taśma ze szpikulcami, do odstraszania ptactwa.. Gdzie kupić, nie wiem, ale
zobaczyć ją można często na różniastych zabytkach. Spróbuj..

--
FOTOSABAT - stowarzyszenie i galeria internetowa
http://www.fotosabat.org

3. Data: 2006-10-11 11:56:18

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zabezpieczenie antyptak się to nazywa
Jacek

PS
ja miałem wróble za rynną i "pomogło" im spryskanie okolicy muchozolem. Od
wiosny wróbli nie ma

4. Data: 2006-10-11 12:10:25

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<t...@t...pl> napisal(a):

> Taśma ze szpikulcami, do odstraszania ptactwa.. Gdzie kupić, nie wiem, ale
> zobaczyć ją można często na różniastych zabytkach. Spróbuj..

Tam jest za dużo małych zakamarków, żeby to odniosło skutek...

5. Data: 2006-10-11 12:30:26

Od: m <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Samotnik napisał:

> [...]
>
> Czy są jakieś sposoby na te ptaszyska? Coś, czym można byłoby spryskać
> te ich ulubione miejsca i one by po tym odpuściły? Albo jakiś inny

Nawciskałem wełny mineralnej. Jest kłująca i trzeba to w rękawicach
robić ale wróble sobie poszły.

--
Marcin "Mamut"
diving...eat...sleep...and dream about diving

6. Data: 2006-10-11 13:06:21

Od: Inf <u...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy są jakieś sposoby na te ptaszyska? Coś, czym można byłoby spryskać
> te ich ulubione miejsca i one by po tym odpuściły? Albo jakiś inny
> patent? Dla kota za wysoko ;)

ja zostawiłem kilak gniazd, wróbel zjada dziennie owady, które ważą
półtora raza tyle co on

7. Data: 2006-10-11 13:27:59

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<u...@v...pl> napisal(a):

> ja zostawiłem kilak gniazd, wróbel zjada dziennie owady, które ważą
> półtora raza tyle co on

Ja zdam się na wróble z sąsiedztwa.

8. Data: 2006-10-11 14:29:05

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Coś, czym można byłoby spryskać
> te ich ulubione miejsca i one by po tym odpuściły? Albo jakiś inny

dwa:
1. kartka "zakaz srania po ścianie"
2. podsadzić kota

;)

9. Data: 2006-10-11 15:16:19

Od: "zsw" <admin(wytnij to)@zsw.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W więźbie, w zakamarkach przy rynnach i innych takich miejscach
> zalęgają mi się rózne małe ptaszki. Srają niemiłosiernie.

Proponuje , bardzo się cieszyć że krowy nie łatają, bo to by był problem a
nie wróble

10. Data: 2006-10-12 18:43:37

Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy są jakieś sposoby na te ptaszyska? Coś, czym można byłoby spryskać
> te ich ulubione miejsca i one by po tym odpuściły? Albo jakiś inny

Zrobic to co sie zwykle robi, zamontowac wroblowke. Braas ma cos takiego w
ofercie, ja u siebie montowalem. Nie mam zadnych szczelin gdzie moga wejsc
ptaki i prawidlowa wentylacje dachu.

Artur W.

Ścianka działowa z suporexu 5 cm??
Czy spółdzielnia może zabronić mi odkręcenia grzejnika w kuchni?
Szpachlowka do lastryko
ościeżnice kontra panele
Zalanie sufitu