Co sądzicie o.....?

1. Data: 2000-11-30 07:22:40

Temat: Re: Co sądzicie o.....?
Od: ezra <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

qaz123 wrote:

> Chciałabym wiedzieć co sądzicie na temat reinkarnacji?

Zawsze wierzylem w reinkarnacje. Rozne wymyslalem sobie jej
uzasadnienia. Nigdy jednak nie uwazalem, ze reinkarnacja nie ma cos
wspolnego z kara za uczynki w poprzednim zyciu. Pewie dlatego, ze
naiwnie wierzylem, ze kolejne zycie, to bedzie nagroda a nie kara;
mozliwosc ponownego ogladania swiata. Ostatnio (od kilku lat) wierze, ze
kazda zywa, swiadoma istota czerpie swa swiadomosc z jakiejs wielkiej
swiadomosci, otaczajacej jak plaszczem cala planete. Kiedy cos/ktos
umiera, to jego swiadomosc (a moze dusza) jest uwalniana, wraca i laczy
sie z ta wielka swiadomoscia. Potem, gdy ktos sie rodzi, znow dostaje
jej odprysk. Tak wiec, uogolniajac, wszystko jest jej czescia i w tym
sensie reinkarnacja jest mozliwa i tak dziala.

1. Data: 2000-11-30 12:22:47

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja się z tym zgadzam.
E.

Użytkownik ezra <a...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...wp.pl...

1. Data: 2000-11-30 15:55:33

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ale czy możemy w nią wierzyć tylko dlatego, że jest potw. przez biblię? Sama
nie wiem

1. Data: 2000-11-30 15:57:12

Od: "cbnet" <c...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-11-30 16:15:04

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ale kiedy się o tym dowiesz? po śmierci?

1. Data: 2000-11-30 16:17:22

Od: "cbnet" <c...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-11-30 16:47:02

Od: "cbnet" <c...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale kiedy się o tym dowiesz? po śmierci?

Mysle ze wiem o tym juz teraz.

Czarek

1. Data: 2000-12-03 19:51:48

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym wiedzieć co sądzicie na temat reinkarnacji?

Jestem katolikiem, ale jedyną rzeczą z którą się nie zgadzam z kościołem jest
kwestia życia po życiu. Uważam, że reinkarnacja istnieje. może nie ma na to
jednoznacznych dowodów, ale są osoby =, które pamiętaja coś ze swojego
poprzedniego życia. W programie Strefa 11 około roku temu był program
poświęcony reinkarnacji. Była tam opowiedziana historia pewnej dziewczynki,
która pewnego dnia majac 4 lata przyszła do swoich rodziców i zaczęła się
wypytywać o tatę , mamę, siostre i wujka (wymieniala jakieś imiona). Mając 8
lat powiedzial, ze pamieta jak wracając ze szkoły z koleżanką przejechał ją
pocią, odrywając jej nogi. Po paru latach pewna osoba z nadprzyrodzonymi
zdolnościami - wyczóła jakąś dziwną energie wokół dziewczynki. powiedziała, że
jej nogi pochodzą z innego ciała (nikt jej nie powiedział o tym co mówiła
dziewczynka).

1. Data: 2000-12-03 19:51:49

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2000-12-03 19:51:52

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jej nogi pochodzą z innego ciała (nikt jej nie powiedział o tym co mówiła

Re: Człowiek
PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]
Re: Rola wyglądu fizycznego w
milosc bez przyszlosci????
Re: Do czego zmierzamy ?