Co się działo przez ostatnie 1k postów?

31. Data: 2009-01-30 22:36:08

Temat: Re: Co się działo przez ostatnie 1k postów?
Od: Relpp <n...@m...px> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30.01.2009 Ikselka <i...@g...pl> napisał/a:

> No ta, starzejesz się, zobojętniałeś...

Albo to Ty już nie jesteś taka jak kiedyś. ;)

Dobra, kończę czata. Dobranoc.
--
Relpp

32. Data: 2009-01-30 22:55:54

Temat: Re: Co siÄ? dziaĹ?o przez ostatnie 1k postĂłw?
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Relpp" <n...@m...px> napisał w wiadomości

> Ale z drugiej strony jeśli odpowiesz na wszystkie posty które do Ciebie
> skierowano i jeszcze wyślesz coś do kogoś to tak właśnie wyjdzie.
>
> W grafie nie uwzględnione są posty które nie są odpowiedzią na inne
> posty (czyli te rozpoczynające wątki). Głównym przedmiotem
> zainteresowania były relacje pomiędzy użyszkodnikami. :)

U mnie to będzie tak, że na wszystkie posty nie otrzymuję odpowiedzi.
Trener się obraził zdaje się.
Bo wątki może ze dwa razy w życiu puściłem. Wiesz, u mnie nie ma problemów
na sprzedaż. ;D

michał

33. Data: 2009-01-30 22:58:51

Temat: Re: Co siÄ? dziaĹ?o przez ostatnie 1k postów?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> [...]
> Trener się obraził zdaje się.
> Bo wątki może ze dwa razy w życiu puściłem. Wiesz, u mnie nie ma

nie obraziłem się tylko mi koncepcji zabrakło :)
a potem pamięci.

--
"Nie uderzaj, jeśli to możliwe. Lecz jeśli bijesz, nigdy nie bij
miękko". Roosevelt

34. Data: 2009-01-30 23:04:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Jan 2009 22:36:08 +0000 (UTC), Relpp napisał(a):

> Albo to Ty już nie jesteś taka jak kiedyś. ;)

Muszem siem postarać wrócic do formy ;-D

> Dobra, kończę czata. Dobranoc.

No ta, wystraszyłeś się - nie jest tak źle ze mną ;-PPP

35. Data: 2009-01-30 23:29:27

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> nie obraziłem się tylko mi koncepcji zabrakło :)
> a potem pamięci.

Przestraszyłeś mnie, stary sklerotyku! :(

michał

36. Data: 2009-01-31 20:22:11

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Przestraszyłeś mnie, stary sklerotyku! :(

już tak nie drżyj odważniaku!

37. Data: 2009-01-31 20:58:00

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> już tak nie drżyj odważniaku!

Osikam...

michał

38. Data: 2009-02-03 01:44:28

Od: "Bluzgacz" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

> Fajnie wyglądam na tym grafie - gęsto wokół mnie :-DDD

Nasuwa sie skojarzenie.
Jak sie kogos zapytac, czym sie interesuje i ta osoba opowiada ze wszystkim,
albo ktos mowi, ze lubi wszystko to od razu wiadomo, ze jest bezplciowa,
bezbarwna i pozbawiona wyrazu.
Jak ktos lubi wszystko to nic nie lubi. Jak ktos interesuje sie wszystkim, to
tak naprawde niczym.
A jak w okol ciebie gesto to tak naprawde dlatego, ze jestes pusta i
napierdalasz setki postow przez weekend. Zaden z nich nie zostal jakos
szczegolnie zapamietany. Twoje "zlote mysli" gina w szambie ktore nazywa sie
ilosc, miast jakosc.
W jednym poscie nazwalem cie slusznie chujowa matka, kiedy pialem o tym jak
kurwisz zdjeciami swojego dziecka w usenecie.
Musze dodac, ze jestes takze chujowa "pisarka", bo pleciesz 3 po 3, duzo ale
bez sensu, gadac aby gadac. Prymitywie.

Żart z imprezki II
Biedne palestynskie dzieci, jak mi ich zal! Zaraz sie poplacze...
Turystyka w Palestynie
OBIADEK PARZYBRODA Z OMASTA...
ale uzbrojenie!