KM trzyma się jednak mocno

1. Data: 2009-01-30 09:18:23

Temat: KM trzyma się jednak mocno
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

"Gdyby Donald Tusk wystartował w wyborach prezydenckich, najlepszym jego
następcą na stanowisku premiera byłby Kazimierz Marcinkiewicz. Tak wynika z
sondażu Gfk Polonia przeprowadzonego dla "Rzeczpospolitej".

Byłemu premierowi z PiS poparcia w badaniu udzieliło 30 procent
ankietowanych. Drugie miejsce zajął Bronisław Komorowski z 21 - procentowym
wynikiem, a trzecie - Waldemar Pawlak, za którym opowiedziało się 13 procent
badanych. Najmniej zwolenników mają Grzegorz Schetyna i Zbigniew Chlebowski,
którzy w sondażu uzyskali odpowiednio 6 i 4 procent.

Respondenci odpowiadali też na pytanie, kto byłby najlepszym kandydatem
Platformy Obywatelskiej na prezydenta. 44 procent badanych uznało, że byłby
nim Donald Tusk. 18 procent uznało, że byłby to Kazimierz Marcinkiewicz, a
12 procent- że Bronisław Komorowski.

Sondaż Gfk Polonia przeprowadzono 29 stycznia na grupie 500 dorosłych osób."

2. Data: 2009-01-30 09:20:20

Temat: Re: KM trzyma się jednak mocno
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

> [...]
> jego następcą na stanowisku premiera byłby Kazimierz Marcinkiewicz.
> Tak wynika z sondażu Gfk Polonia przeprowadzonego dla
[...]
> [...]
> uznało, że byłby nim Donald Tusk. 18 procent uznało, że byłby to
> Kazimierz Marcinkiewicz, a 12 procent- że Bronisław Komorowski.
[...]."

Co prawda nie jako prezydent, tylko ciągle człowiek z nadania, ale jednak.

Saulo

3. Data: 2009-01-30 09:55:28

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

Adam Bielan powiedział, że być może, w przyszłości, Jarosława Kaczyńskiego
na stanowisku prezesa będzie mogła zastąpić kobieta - informuje RAdio ZET.
Poseł PiS stwierdził także, iż jeśli Kazimierz Marcinkiewicz będzie chciał
wrócić do PiS , to partia jest gotowa do rozmowy o tej możliwości.

Adam Bielan dodał także, iż jeżeli Marcinkiewicz wstąpi do PO, to będzie
zdany na decyzje Donalda Tuska - informuje radio ZET.

4. Data: 2009-01-30 10:12:46

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

jednak jednak jednak jednak jednak jednak jednak jednak jednak jednak jednak

Jakie to wstrząsająco-zdumiewające. ;)

--
CB

Użytkownik "Saulo" <s...@l...po> napisał w wiadomości

> ... jednak

Co się działo przez ostatnie 1k postów?
Żart z imprezki II
Biedne palestynskie dzieci, jak mi ich zal! Zaraz sie poplacze...
Turystyka w Palestynie
OBIADEK PARZYBRODA Z OMASTA...