Co sie stalo mojemu murzynkowi. Implozyjnie sie zapadl. FOTO

1. Data: 2008-02-05 18:16:17

Temat: Co sie stalo mojemu murzynkowi. Implozyjnie sie zapadl. FOTO
Od: topek <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

WItam,
przed chwila wyjalem murzynka z piekarnika.
W trakcie dojrzewania ogladalem go w piecu i bylo wszystko ok. Nie
otwieralem piecyka tylko sobie swiatlo zapalilem. Przepis sprawdzony
(pare dni temu robilem) a sie zapadl. Tak to wyglada:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f89f7bd49f
e4a7c9.html

Jakis pomysl?
Pierwszy raz mi sie cos takiego zdarzylo :)

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->

2. Data: 2008-02-05 18:30:52

Od: "R@blinka" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

topek pisze:
> [...]
e4a7c9.html

> Jakis pomysl?
> Pierwszy raz mi sie cos takiego zdarzylo :)

O ile nie jest w środku surowy to może za wcześnie wyjąłeś z
piekarnika? To się zdarza gdy od razu po wyłączeniu
piekarnika wyjmuje się blachę z ciastem... Najlepiej jest
pozostawić ciasto w piekarniku jeszcze chwilę albo dwie w
zamkniętym piekarniku albo choć przy uchylonych drzwiczkach.
Chodzi o to, żeby ciasto nie dostało szoku termicznego ;)

3. Data: 2008-02-05 18:40:43

Od: topek <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> albo dwie w zamkniętym piekarniku albo choć przy uchylonych drzwiczkach.
> Chodzi o to, żeby ciasto nie dostało szoku termicznego ;)
NIe. Wlasnie nie :-/ Stal jeszcze 15min po wylaczeniu pieca.
Surowe tez nie jest.
Hydrozagadka

4. Data: 2008-02-05 18:56:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Za szybko urosl i sie przestraszyl?

trys
K.T. - starannie opakowana

5. Data: 2008-02-05 20:05:11

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

"topek" <t...@p...pl> wrote in message

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/f89f7bd49f
e4a7c9.html

Wyglada jak cipa murzynki.
Nie zalamuj sie, tylko zaruchaj - mozliwe ze to jedyna murzynska cipa w
jakiej bedziesz mial okazje w zyciu zamoczyc.
Nie ma tego zlego...
--

Bluzgacz
bluzgacz(at)gmail.com

6. Data: 2008-02-05 21:04:05

Od: "annat" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie dałas za dużo proszku do pieczenia, tak kiedyś miałam

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:q9chq39ne7vv54aclapphnm43klbdnmh0q@4ax.com...

7. Data: 2008-02-06 06:34:15

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

topek wrote:
> [...]
e4a7c9.html

> Jakis pomysl?
> Pierwszy raz mi sie cos takiego zdarzylo :)

moze podaj temperature pieczenia i przepis, bo ze zdjecia trudno
stwierdzic, czy za duzo sody, lub proszku....

MB

8. Data: 2008-02-06 08:29:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 5 Feb 2008 22:04:05 +0100, "annat" <a...@o...pl> wrote:

>U?ytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisa? w
>wiadomo?ci news:q9chq39ne7vv54aclapphnm43klbdnmh0q@4ax.com...

>pewnie da?as za du?o proszku do pieczenia, tak kiedy? mia?am

========
No wlasnie jak za szybko rosnie to zdaje sie znaczy, ze za duzo
proszku......to juz nas dwie do tej teorii ;))

trys
K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2008-02-06 10:29:06

Od: "Kasieńka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "topek" <t...@p...pl> napisał w
wiadomości news:47a8a7fd$1@news.home.net.pl...
> [...]
> <---napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych--->
> Coście skurw*syny uczynili z ta krainą.
> Pomieszanie katolika z manią postkomunistyczną.

wybielił sie jak michael jackson

10. Data: 2008-02-09 10:26:26

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisał(a):

> [...]
> Nie zalamuj sie, tylko zaruchaj - mozliwe ze to jedyna murzynska cipa
> w jakiej bedziesz mial okazje w zyciu zamoczyc.

A może to jest ogólnie jedyna cipa, którą będzie miał okazję zobaczyć
(oprócz porodu - ale tu może nie pamiętać i lustra)...

szpinak
[OT]boshe jak czysto!
kiełbasa własnej roboty
Co myślicie o tym zakwasie?