Co teraz/nastolatki/Polska

21. Data: 2008-12-04 17:08:50

Temat: Re: Co teraz/nastolatki/Polska
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:gh90ff$j2f$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
>
> Ta produkcja mnie nie targetuje. A czemu pytasz? Bo jesli Ci chodzi o
> wiek, to sam tytul wiele tlumaczy, a dystrybutor jeszcze wiecej: od lat
> 12.

Pytam, bo widzę, że zestawienie HSM i 7-latki Cię bulwersuje. Myślałam, że
masz całą listę osobistych zastrzeżeń do tego filmu jako produkcji
skierowanej do dzieci w tym wieku. I nie wiem, co dystrybutor, ale kina
twierdzą, że od 7 lat.

Agnieszka (nie, nie mam podręcznego 7-latka)

22. Data: 2008-12-04 17:18:45

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
> [...]
> masz całą listę osobistych zastrzeżeń do tego filmu jako produkcji
> skierowanej do dzieci w tym wieku. I nie wiem, co dystrybutor, ale kina

Dane o wieku (12 lat) sa z kina wlasnie. A zastrzezenie mam podstawowe: film
pokazuje zupelnie inna grupe wioekowa, niz 7 lat. Panny maja inne problemy,
gadaja innym jezykiem, w co innego sie bawia itp. Pozniej sie okazuje, ze
7-latka chce sie np. odchudzac.
Iwona

23. Data: 2008-12-04 17:37:14

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:gh93ac$tkq$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości

> Dane o wieku (12 lat) sa z kina wlasnie.

Które kino?
Multikino od 7 lat.
Cinema City bez ograniczeń.
Film jest z dubbingiem, nie pamiętam żeby jakiś film od 12 lat był
dubbingowany.

> A zastrzezenie mam podstawowe: film pokazuje zupelnie inna grupe wioekowa,
> niz 7 lat. Panny maja inne problemy, gadaja innym jezykiem, w co innego
> sie bawia itp. Pozniej sie okazuje, ze 7-latka chce sie np. odchudzac.

To jest produkcja Disneya. Nie ma szans, żeby tam ktoś się miał odchudzać.
Czy Kopciuszka też dzieiciom nie pokażesz, bo nie ta grupa wiekowa? Problemy
balowe i okołoślubne są zdecydowanie inne niż te, które mają 7-latki.
Jeszcze by któraś siedmiolatka chciała potem księcia z bajki...

Agnieszka

24. Data: 2008-12-04 18:37:39

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:gh93ac$tkq$1@news.onet.pl...
>
> Które kino?

Takie jedno po sasiedzku:
http://www.silverscreen.pl/phpcore/forms/site/schedu
lemovie.php?l=0&t=3&m=1052&d=6&w=0

> [...]

> Problemy balowe i okołoślubne są zdecydowanie inne niż te, które mają
> 7-latki. Jeszcze by któraś siedmiolatka chciała potem księcia z bajki...

Moge miec swoje zdanie? Dziekuje. Co za ulga!
Iwona

25. Data: 2008-12-04 18:41:38

Od: "Mermaind" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie już po ptakach i zakupy zrobione...

Ale moja 13-latka Hanę Montanę omija dużym łukiem. Interesowanie się tym
serialem to obciach i nie wypada się do tego przyznawać. Nieco lepiej jest
widziany HSM (były niedawno na filmie w kinie). Ale też bez większych emocji.
Obejrzeć można, ale fascynować się tym już nie wypada. Inna sprawa, że o ile
dwa lata temu nawet jej się podobały poprzednie części, to teraz bardziej
bawił ją sam fakt samodzielnego wypadu do kina w gronie przyjaciółek.

Więc jeśli już - to może raczej dla wieku przednastolatkowego.

Za to mata do tańczenia jest doskonałym pomysłem. Moja córa zatupała już jedną
w ciągu ostatniego roku i dostała nową :)

Pozdrawiam
Jola

26. Data: 2008-12-04 18:47:47

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:gh97ub$fdg$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości

> Takie jedno po sasiedzku:
> http://www.silverscreen.pl/phpcore/forms/site/schedu
lemovie.php?l=0&t=3&m=1052&d=6&w=0

Popatrzyłam. Oni tam mają też od 12 lat To nie tak jak myślisz kotku,
Quantum of Solace, Tajne przez poufne czy Udław się. Aż się zdziwiłam, że
przy Kwarantannie chciało im się ruszyć palcem i wpisać 18. Nie polegałabym
za bardzo na rekomendacjach tego akurat kina.

> Moge miec swoje zdanie? Dziekuje. Co za ulga!

Oczywiście, że możesz. Ja chciałam tylko wiedzieć, czy to zdanie to coś
więcej niż "nie oglądam bo mi się nie podoba, a nie podoba mi się bo nie
oglądam".

Agnieszka

27. Data: 2008-12-05 06:47:19

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przy Kwarantannie chciało im się ruszyć palcem i wpisać 18. Nie
> polegałabym za bardzo na rekomendacjach tego akurat kina.

To jest kino, ktore mam najblizej i z ktorego jestem zadowolona. Przy
wyborze filmu kieruje sie przede wszystkim zdrowym rozsadkiem wlasnym. A ten
podpowiada mi, ze 7 lat to za malo, by obejrzec HSM.

> Oczywiście, że możesz.

Ufff!

> Ja chciałam tylko wiedzieć, czy to zdanie to coś więcej niż "nie oglądam
> bo mi się nie podoba, a nie podoba mi się bo nie oglądam".

Jest jeszcze cos takiego, jak zajawki w necie. I sa one m.in. po to, by moc
wyrobic sobie zdanie na temat tego, czy warto dany obraz zobaczyc, czy nie.
Nie trzeba zjesc calego jablka, zeby wiedziec, czy jest slodkie.
Iwona

28. Data: 2008-12-05 07:11:52

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ghaimd$u7e$1@news.onet.pl...

> Jest jeszcze cos takiego, jak zajawki w necie. I sa one m.in. po to, by
> moc wyrobic sobie zdanie na temat tego, czy warto dany obraz zobaczyc, czy
> nie. Nie trzeba zjesc calego jablka, zeby wiedziec, czy jest slodkie.

Mnie nie interesuje czy uważasz, że warto albo nie. DGCC. Mnie interesuje,
co takiego wiesz o tym filmie, że bulwersuje Cię obejrzenie go przez
7-latka. Może być na podstawie zajawek z netu. I nie, wiek bohaterów nie
jest argumentem, tak samo jak w Kopciuszku.

Agnieszka

29. Data: 2008-12-05 07:43:30

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
> wiadomości news:gh8vu1$h1l$1@news.onet.pl...

> Oglądałaś HSM?

Etam, jeszcze nie ma 7 lat.

Qra

30. Data: 2008-12-05 07:47:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Problemy balowe i okołoślubne są zdecydowanie inne niż te, które mają
> 7-latki. Jeszcze by któraś siedmiolatka chciała potem księcia z bajki...

A obejrzawszy te disneyowskie panienki Śnieżki czy Kopciuszki to nawet
głodem się morzyć, a nie tylko odchudzać.

Qra, pularda

Książka dla dwunastolatki
od kiedy dziecko może samo chodzić do szkoły
czy warto stać się dorosłemu jak dziecko.
Dylematy okołoprezentowe
Ekstra angielski