Re: Co teraz/nastolatki/Polska

From: "Mermaind" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Co teraz/nastolatki/Polska
Date: Thu, 04 Dec 2008 19:41:38 +0100
Sender: k...@n...onet.pl

Pewnie już po ptakach i zakupy zrobione...

Ale moja 13-latka Hanę Montanę omija dużym łukiem. Interesowanie się tym
serialem to obciach i nie wypada się do tego przyznawać. Nieco lepiej jest
widziany HSM (były niedawno na filmie w kinie). Ale też bez większych emocji.
Obejrzeć można, ale fascynować się tym już nie wypada. Inna sprawa, że o ile
dwa lata temu nawet jej się podobały poprzednie części, to teraz bardziej
bawił ją sam fakt samodzielnego wypadu do kina w gronie przyjaciółek.

Więc jeśli już - to może raczej dla wieku przednastolatkowego.

Za to mata do tańczenia jest doskonałym pomysłem. Moja córa zatupała już jedną
w ciągu ostatniego roku i dostała nową :)

Pozdrawiam
Jola