Re: Co teraz/nastolatki/Polska

From: "Agnieszka" <a...@z...net>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Co teraz/nastolatki/Polska
Date: Thu, 4 Dec 2008 18:37:14 +0100

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:gh93ac$tkq$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości

> Dane o wieku (12 lat) sa z kina wlasnie.

Które kino?
Multikino od 7 lat.
Cinema City bez ograniczeń.
Film jest z dubbingiem, nie pamiętam żeby jakiś film od 12 lat był
dubbingowany.

> A zastrzezenie mam podstawowe: film pokazuje zupelnie inna grupe wioekowa,
> niz 7 lat. Panny maja inne problemy, gadaja innym jezykiem, w co innego
> sie bawia itp. Pozniej sie okazuje, ze 7-latka chce sie np. odchudzac.

To jest produkcja Disneya. Nie ma szans, żeby tam ktoś się miał odchudzać.
Czy Kopciuszka też dzieiciom nie pokażesz, bo nie ta grupa wiekowa? Problemy
balowe i okołoślubne są zdecydowanie inne niż te, które mają 7-latki.
Jeszcze by któraś siedmiolatka chciała potem księcia z bajki...

Agnieszka