Co to jest zgaga?

1. Data: 2002-03-26 19:59:55

Temat: Co to jest zgaga?
Od: "ja" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

byc moze moim pytanei wkurze sporo osob cierpiacych na to, ale ja naprawde
nie wiem (nie doznalem/nie jestem swiadomy) co to jest zgaga... Czy to
odczuwa sie jako bol brzucha? pieczenie w ustach? co to jest? a moze u
kazdego inaczej? Wyjasnijcie mi prosze.
j.a.

2. Data: 2002-03-26 20:11:41

Temat: Re: Co to jest zgaga?
Od: m...@a...com (MrufkaYY) szukaj wiadomości tego autora

Subject: Co to jest zgaga?
From: "ja" j...@t...pytajcie
Date: 3/26/02 2:59 PM Eastern Standard Time

[...]
------------------------------------

Masz szczescie, ze nie wiesz co to jest i.....nie wywoluj wilka z lasu

3. Data: 2002-03-27 10:06:20

Od: "genesio" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zjedz dużo słodkiego i tłustego, tylko naprawdę się "nażryj" jak jeszcze nie
będzie po pierwszym razie to jedz cały czas, ale żadnego mleka i rzeczy
regulujących stężenie kwasu żołądkowego. Później zobaczysz co to jest. Nie
bój się nic cię się nie stanie wszystko wróci do normy po pewnym czasie i
zapomnisz, ale już będziesz wiedział co to jest.

4. Data: 2002-03-27 10:18:03

Od: Madja <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez kiedys nie wiedzialam;-) To cos co mozna by opisac jako palnie w
gardle, cos czego nie da sie przeklnac, paskudztwo!!!
--
Madja

5. Data: 2002-03-27 11:03:49

Od: "Adam Sliwinski" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Tak naprawdę zgaga to uczucie palenia w przełyku - w dolnej części gardła i
za mostkiem, czasem może udawać problemy z sercem. Jeśli to masz, to się
udaj do gastrologa, przydałaby się gastroezofagoskopia, być może z pobraniem
wycinka do oceny histologicznej.
Pozdr
Adam

6. Data: 2002-03-27 14:55:51

Od: "ja" <j...@t...pytajcie> szukaj wiadomości tego autora

hehehe ni no na szczescie mi to nie dolega, ale dzieki wszystkim za
wyjasnienie. teraz juz bede wiedzial ze to po slodyczach to jest zgaga ;)
thx i pozdrovka. j.a.

dawca przeszczepów.
zespół Jackson-Weiss
gronkowiec zlocisty w gardle-było już?