dawca przeszczepów.

1. Data: 2002-03-26 19:44:40

Temat: dawca przeszczepów.
Od: "Hans Kornake" <p...@d...de> szukaj wiadomości tego autora

Sprzedam po cenach obowiązujących w UE (Niemcy),
własne organy na przeszczepy: nerki, rogówki, szpik, watrobe, trzustke,
płuca itp. Wiek 55, doskonały stan zdrowia, Rh0plus, płec meska. Zabieg dla
biorcy; kraje zachodnie. Tylko powazne oferty na maila.
Komentarze zbedne.

Hans Kornake

2. Data: 2002-03-26 19:59:41

Temat: Re: dawca przeszczepów.
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hans Kornake" <p...@d...de> napisał w wiadomości

przeszczepy (...)

rozumiem ze zarobione pieniadze przeznaczysz na przeszczep mózgu?:-)

HaNkA
--
"Zapamiętaj sobie, że mnie wszystko wolno i w stosunku do wszystkich"

GG 1119297

3. Data: 2002-03-26 20:08:18

Od: "HarryHaller" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dla
> biorcy; kraje zachodnie. Tylko powazne oferty na maila.

Misiaczku
Rozumiem , że już prawie skończyłeś dziennikarstwo
i teraz przerabiasz prowokację dziennikarską.
Ja będąc twoim asystentem dałbym ci na "kole"
ndst . Może by i wyszło gdybyś proponował jedną nereczkę
, płat wątroby badź szpik.
Ale taki hurt to już lekka przesada.

SIADAĆ !!! DWÓJA !!!

Nie przygotował się pan do zadania !!!