Co to moze byc

11. Data: 2005-11-07 16:25:51

Temat: Re: Co to moze byc
Od: "Rafał" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie też się wydaje że to ktoś zarył oponami !

na 100 % to nie od auta , tylko tak to wyglada z daleka
oprocz tego sa jeszcze podobne 3 takie dziury.

Chyba nie padło takie stwierdzenie ! Jeśli to zające to możesz
> odszczelić do połowy listopada potem po Hubertusie sezon ochronny ;-)

Zapomnialem dopisac ze latem na trawie pojawilo sie pełno malych kupek.
Dzialka jest ogrodzona ale sa male podkopy pod ogrodzeniem. A w jaki inny
sposob oprocz odstrzelenia mozna te kroliki zwalczyc , czego nie lubia?
Czy da sie je wygonic karbidem czy powroca? Czy moze jakies trutki?
Czy orientujecie sie czy takie kroliki to podkopuja sie takze pod domek
stojacy na trylinkach czy tylko siedza w norach?
Dzieki za zainteresowanie

12. Data: 2005-11-07 16:52:42

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dkntq5$ne6$2@nemesis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> Jeśli to
> zające to możesz odszczelić do połowy listopada potem po Hubertusie
> sezon ochronny ;-)

Hejka. Chyba na blondynki. < lol >
Pozdrawiam łowiecko Ja...cki

13. Data: 2005-11-07 17:50:50

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> sposob oprocz odstrzelenia mozna te kroliki zwalczyc , czego nie lubia?

Osadzic na ogrodzie kune lub tchorza.

Elfir

14. Data: 2005-11-07 18:03:23

Od: Magdalena Bassett <m...@o...net> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Naprawdę wierzysz, ze dzieci przekopały się pod domkiem?
> Ależ fantazja... Mam nadzieję, ze zadne dziecko grupy nie
> czyta:)

Wyglada na borsuki. Jesli tak, to wystarczy (przepraszam za urazenie
uczuc wyzszych) nasiusiac kolo wejsc, zeby sie wyniosly gdzie indziej. :0)

Ja nie wierze, ze kroliki ryja nory. Czy wy zartujecie czy jest tak
naprawde?

MB

15. Data: 2005-11-07 18:27:24

Od: "Rafał" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uczuc wyzszych) nasiusiac kolo wejsc, zeby sie wyniosly gdzie indziej. :0)
>
> Ja nie wierze, ze kroliki ryja nory. Czy wy zartujecie czy jest tak

a czy borsuki zostawiaja po sobie kupki (male zeschniete kulki) pelno mialem
takich na trawie?

16. Data: 2005-11-07 18:40:28

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze jakieś trutki?
> Czy orientujecie się czy takie króliki to podkopują się także pod domek
> stojący na trylinkach czy tylko siedzą w norach?
> Dzięki za zainteresowanie

Trutek bym się wystrzegała bo nie wiadomo kogo może paść, a niech tak na
kota małej dziewczynki która będzie czekać na swoją przytulankę a ona nie
wróci już nigdy ? Z tego zawsze potem wychodzą problemy w życiu dorosłym ...
Nigdy mi nie szkoda stłuczonego samochodu tylko tej martwej kociny na drodze
:-(((

Serdecznie Miłka

17. Data: 2005-11-07 18:44:10

Od: "Rafał" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wróci już nigdy ? Z tego zawsze potem wychodzą problemy w życiu dorosłym
> Nigdy mi nie szkoda stłuczonego samochodu tylko tej martwej kociny na

to dzialka rekreacyjna nad jeziorem i nikt tam w poblizu nie mieszka na
codzien ( chyba ze latem ) a szczegolnosci dziewczynki z kotkami

18. Data: 2005-11-07 18:51:15

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy borsuki zostawiają po sobie kupki (małe zeschnięte kulki) pełno
miąłem
> takich na trawie?

Sądzę że większość dzikich zwierząt w naszych lasach robią podobne
odchody czyli małe kulki ;-) Sarny, lisy, zające ...
A ręki nie dałabym sobie uciąć ale króliki rzeczywiście zamieszkują nory !!!

O, znalazłam coś :
"... Zając szarak nie kopie nor, robi jedynie płytkie zagłębienia w ziemi,
tzw. kotlinki. Żeruje wieczorem i wczesnym rankiem, a czasami również w
nocy. W dzień wypoczywa w kotlinach. Zające przebywają głównie na suchych
terenach, ale nie boją się wody. Jeżeli zachodzi potrzeba, potrafią
przepłynąć rzekę wpław lub przejść po kruchym i łamliwym lodzie ..."
na stronie http://eduseek.interklasa.pl/artykuly/artykul/ida/41
53/idc/16/

Serdecznie Miłka

19. Data: 2005-11-07 18:58:08

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> to dzialka rekreacyjna nad jeziorem i nikt tam w poblizu nie mieszka na
> codzien ( chyba ze latem ) a szczegolnosci dziewczynki z kotkami

Tylko trzymaj corki z dala od tych kroliczych nor - jeszcze trafia do swiata
Szalonego kapelusznika!

Elfir

20. Data: 2005-11-07 18:59:07

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> "... Zając szarak nie kopie nor, robi jedynie płytkie zagłębienia w ziemi,

A co to ma wspolnego z krolikiem?

Elfir

Galtonia
Re: Klient