Dziwna pogoda

1. Data: 2005-11-06 22:45:23

Temat: Dziwna pogoda
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Od kilku dni na naszej działeczce sikorki intensywnie wydziobują
zawieszoną na jabłoni słoninę. Zaś po dzisiejszym nocno-porannym deszczu
pojawily się żaby, które rześko skakały po grządkach. :-)
Obawiam się, że nie zdążą się wyspać. ;-)
Pozdrawiam sennie Ja...cki

2. Data: 2005-11-06 22:52:44

Temat: Re: Dziwna pogoda
Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> [...]
> nocno-porannym deszczu pojawily się żaby, które rześko skakały po
> grządkach. :-)
> Obawiam się, że nie zdążą się wyspać. ;-)

Wskoczą gdzie trzeba, mają czas, czują to, wyśpią się
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

3. Data: 2005-11-06 23:10:33

Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojawily się żaby, które rześko skakały po grządkach. :-)
> Obawiam się, że nie zdążą się wyspać. ;-)
Ja zostawiłem słoneczniki bo myślałem, że zdąrzę zrobić sikorkom jakieś
zdjęcie :D
Po dwóch dniach od zobaczenia sikorki nie było dużego słonecznika :D

Pozdrawiam
Stach

4. Data: 2005-11-07 15:58:54

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Od kilku dni na naszej działeczce sikorki intensywnie
wydziobują
> zawieszoną na jabłoni słoninę.

A kto to już wystawia karmy dla ptaków o tej porze i przy takiej
pogodzie ???
Przecież to jeszcze za wcześnie !!!

Serdecznie Miłka

5. Data: 2005-11-07 16:50:28

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dkntq5$ne6$3@nemesis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> A kto to już wystawia karmy dla ptaków o tej porze i przy takiej
> pogodzie ???
> Przecież to jeszcze za wcześnie !!!

Hejka. Jak by było za wcześnie to by nie jadły. :-) Przecież to już
listopad i do tego 7-my. ;-)
Pozdrawiam rewolucyjnie Ja...cki

6. Data: 2005-11-07 17:51:36

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Jak by było za wcześnie to by nie jadły. :-) Przecież to już
> listopad i do tego 7-my. ;-)

Latem tez by jadly - po co maja szukac gasienic jak jedzenie pod nosem wisi?

Elfir

7. Data: 2005-11-07 18:56:52

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Latem tez by jadły - po co maja szukać gąsienic jak jedzenie pod nosem
wisi?

Najwidoczniej Dirko chce większość "robali" zachować do następnej wiosny
;-)

Serdecznie Miłka

8. Data: 2005-11-07 20:40:53

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Od kilku dni na naszej działeczce sikorki intensywnie wydziobują
> zawieszoną na jabłoni słoninę.

Jesli przed zimą nie nauczą się zdobywać pokarm w sposób normalny,
czyli wydziobując to co jest pod korą, to po nich.Zginą z powodu opieki.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2005-11-07 22:46:46

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:68ea.00000251.436fbbd4@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Jesli przed zimą nie nauczą się zdobywać pokarm w sposób normalny,
> czyli wydziobując to co jest pod korą, to po nich.Zginą z powodu
> opieki.

Hejka. Spokojna głowa. :-) Początek listopada to odpowiedni czas aby
rozpocząć dokarmianie Sikorki zachowują się racjonalnie i nie zaniedbują
inspekcji drzew i krzewów w poszukiwaniu jaj, larw i owadów. Przecież w
diecie jest im niezbędne białko.
Gdy tylko temperatura w ciągu dnia spadnie poniżej zera zaczniemy
wywieszać pudełka z tłuszczem w którym zatopione będą nasionka maku, lnu,
słonecznika itp.
Mam też zamiar zrobić karmnik w celu dokarmiania Mazurków, bo potrafią
szybko i skutecznie rozprawić się z gąsiennicami namiotników na naszym
Closie.
Pozdrawiam hojnie Ja...cki

10. Data: 2005-11-07 22:53:01

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dko82l$ppl$1@atlantis.news.tpi.pl Miłka
<m...@t...pl> napisał(a):

> Najwidoczniej Dirko chce większość "robali" zachować do
> następnej wiosny ;-)

Hejka. Oczywiście. :-) Mam zapasy nie wykorzystanych insektycydów i
muszę coś już na przedwiośniu popryskać.
;-)http://www.pto.most.org.pl/pd/pd6.html
Pozdrawiam zabójczo Ja...cki
PS W zeszłym roku o tej porze sikorki ignorowały słoninę a w tym wydziobują
na potęgę. Pewnie idzie sroga zima. :-(

Co to moze byc
Galtonia
Re: Klient