Co to moze byc

1. Data: 2005-11-06 21:52:18

Temat: Co to moze byc
Od: "Rafał" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Bardzo prosze o porade. Dzisiaj pojechalem na swoja dzialke(nie bylo mnie od
wrzesnia) i nie moglem uwierzyc.Wczesniej mialem dziure, ktora zakrylem
kamieniami.Prosze zerknac na zdjecie:
http://www.toya.net.pl/~magda29/dziura.jpg

Co to moze byc za przeklete stworzenie. Dziury maja okolo pół metra
glebokosci w dol , wejscie do nich 15x15 cm. Jest takich 5. Jedna wychodzi z
tylu domku. Beton pod tarasem zaczal pekac i ruszac sie pod ciezarem.
Jak to zwierze zwalczyc??
pozdrawiam
Rafał

2. Data: 2005-11-06 22:03:28

Temat: Re: Co to moze byc
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylu domku. Beton pod tarasem zaczal pekac i ruszac sie pod ciezarem.

Czy to nie pasztet z dzikich królików?
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2005-11-06 22:08:27

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Rafał wrote:

> http://www.toya.net.pl/~magda29/dziura.jpg

Interesujace. Warto sie zaczaic z aparatem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2005-11-06 22:09:47

Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Jak to zwierze zwalczyc??
> pozdrawiam
Witaj!!

Mi to wygląda na dresiarza z BMW :D:D
I raczej zwalczaj :D

Pozdrawiam
Stach

5. Data: 2005-11-06 22:11:19

Od: "Rafał" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy to nie pasztet z dzikich królików?
> Pozdrawiam.Mirzan

tzn kroliki kopia takie tunelew ziemi? kiedys bylo w okolicach dosc duzo
krolikow. Jak sie ich pozbyc?

> Interesujace. Warto sie zaczaic z aparatem.

niestety na dzialke mam ponad 100km i jezdze tam przewaznie latem

6. Data: 2005-11-06 22:19:00

Od: s...@w...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> niestety na dzialke mam ponad 100km i jezdze tam przewaznie latem
A może weekend za miastem ?? :P

pozdrawiam
Stach

7. Data: 2005-11-07 13:06:24

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wychodzi z
> tylu domku. Beton pod tarasem zaczal pekac i ruszac sie pod ciezarem.

To pies na 99% . Działka ogrodzona? ogrodzenie całe ?
Sąsiad(ka) z psem ?
Kto tak zadeptał ślady ? (same buty widać;-)

Wrażliwi niech dalej nie czytają :

środek Toxan + mięsko-kaszanka .
--

Pozdrawiam :-) pithal

8. Data: 2005-11-07 14:47:16

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> glebokosci w dol , wejscie do nich 15x15 cm. Jest takich 5. Jedna wychodzi
> tylu domku. Beton pod tarasem zaczal pekac i ruszac sie pod ciezarem.

Czy były na piasku ślady małych bucików? Obstawiam dzieci sąsiada. Zwalczyć
się nie da.

pl

9. Data: 2005-11-07 14:53:43

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2005 15:47:16 +0100, Auguro napisał(a):

> Czy były na piasku ślady małych bucików? Obstawiam dzieci sąsiada. Zwalczyć
> się nie da.

Naprawdę wierzysz, ze dzieci przekopały się pod domkiem?
Ależ fantazja... Mam nadzieję, ze zadne dziecko grupy nie
czyta:)

Marta

10. Data: 2005-11-07 15:56:44

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi to wygląda na dresiarza z BMW :D:D
> I raczej zwalczaj :D

Mnie też się wydaje że to ktoś zarył oponami ! Ale Marta mówi że dziury
są na wylot ? Chyba nie padło takie stwierdzenie ! Jeśli to zające to możesz
odszczelić do połowy listopada potem po Hubertusie sezon ochronny ;-)

Serdecznie Miłka

Galtonia
Re: Klient
Klient