Co to może byc..

1. Data: 2006-04-21 17:52:19

Temat: Co to może byc..
Od: "Agnieszka " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tydzień temu (poniedziałek wielkanocny) zaczęła mnie ni to swędziec nie to
piec skóra na wysokości tali, na brzuchu z prawej strony, mniej więcej okrąg
o śr. 10-12 cm. Najbardziej w miejscu gdzie pojawiła się biała plamka (śr.
ok. 0,5 cm). Myślałam, że to przejdzie - a to ch...stwo nie chce przestac
piec. Tak jest od tygodnia. Wczoraj pojawił się czerwony piekący wyprysk, a
dzisiaj zaczął pojawiac się drugi. Chyba mam stan podgorączkowy. W
poniedziałek mam zamiar iśc do lekarza.
Mam tylko nadzieje że to nie półpasiec.
Pozdrawiam
Agnieszka

2. Data: 2006-04-21 18:57:43

Temat: Re: Co to może byc..
Od: Morris <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> Tydzień temu ...

Objawy, które opisujesz wskazuja właśnie na półpasiec... Przykro mi...
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Aha oczywiście do lekarza należy się
udać ponieważ trzeba to obejrzeć!

Pozdrawiam. Morris

3. Data: 2006-04-21 19:15:57

Od: "Agnieszka" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Objawy, które opisujesz wskazuja właśnie na półpasiec... Przykro mi...

Nie pocieszyłeś mnie, a właściwie przestraszyłeś..

4. Data: 2006-04-21 21:59:06

Od: "kkk" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i trzeba uważać, żeby półpaśćca nie przeziębić !!!

5. Data: 2006-04-22 07:35:51

Od: "Agnieszka " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kkk <b...@w...pl> napisał(a):

> no i trzeba uważać, żeby półpaśćca nie przeziębić !!!

Wczoraj bolało mnie gardło, dzisiaj nie.
Postaram sie znaleźc dzisiaj dermatologa (ale to chyba tylko w szpitalu),
ciekawe czy mnie przyjmą - bo u nas strajkują. W pogotowiu chyba dermatologa
nie mają.

Jak jest z zaraźliwością półpaścca? Mąż przechodził ospę. Córka (17lat) nie.

inzynier kliniczny, do lekarzy
przyrost masy
rana w nosie
Czego brakuje organizmowi gdy rece trzesa sie?
czy to normlane?