Co to może byc za odmiana pomidorów?

1. Data: 2011-03-20 09:38:12

Temat: Co to może byc za odmiana pomidorów?
Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

3 lata temu kupowałem na targu sadzonki pomidorów,
kilka róznych odmian - krakowski, jakiś malinowy oraz
coś co sprzedawca nazwał "Wiliniusz"

piszę nazwał, bo następnego roku mimo poszukiwań
nie znalazłem nasion o takiej nazwie odmiany

Pomidory były wysokopienne, owoce klasycznie czerwone,
bardzo równomiernie okrągłe, duże (nawet bardzo duże)
pieknie dojrzewające w całej objętości (nic zielonego
w srodku).

Czy ktos z Was kojarzy taką nazwę (może używano jej
równocześnie z inną?) albo zbliżoną (może sprzedawca
coś przekręcił?) i naprowadziłby mnie na właściwy trop?
Może udałoby się znaleźć nasiona?

2. Data: 2011-03-20 09:55:06

Temat: Re: Co to może byc za odmiana pomidorów?
Od: Ebald <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-20 10:38, michalek pisze:
> 3 lata temu kupowałem na targu sadzonki pomidorów,
> kilka róznych odmian - krakowski, jakiś malinowy oraz
> coś co sprzedawca nazwał "Wiliniusz"

Vilnius' F1

http://market.flortom.eu/cennik.php

kwitnące długo kerzewy - jakie?