Co to są brioszki?

1. Data: 2003-03-07 11:02:21

Temat: Co to są brioszki?
Od: Anna Łukaszewska <a...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak w temacie

Pozdrawiam
Lukaszka

1. Data: 2003-03-08 11:08:18

Temat: Re: Co to są brioszki?
Od: "Bask" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Łukaszewska" <a...@t...com.pl> wrote in message
news:20030307.11022187@h-ania.teletronic.com.pl...
Pytanie jak w temacie

Pozdrawiam
Lukaszka

wg. mojej wiedzy to slodka buleczka drozdzowa dosc popularna we Francji.
Jest jeszcze brioche parisienne czyli paryska odmiana brioszki, ta sklada
sie z ciasta drozdzowego, w sklad ktorego oprocz maki wchodzi takze mleko,
jaja, cukier i maslo. Jest formowana w ksztalt dwoch stykajacych sie kul i w
tej postaci jest pieczona. Podejrzewam, ze w naszych restauracjach pod nazwa
brioszka podawane sa drozdzowe buleczki z roznymi nadzieniami ( nie zawsze
slodkimi )
Pozdrowienia
Bask

1. Data: 2003-03-08 11:40:08

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bask" <f...@w...pl> a écrit dans le message de news:
b4ciu9$mut$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
nazwa
> brioszka podawane sa drozdzowe buleczki z roznymi nadzieniami ( nie

Moj serwer zgubil poczatkowy post wiec pisze tu. Bask ma w zasadzie
racje, ale brioche nie jest slodka, nie ma cukru w ciescie, albo
najwyzej szczypta

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-03-08 13:24:17

Temat: Odp: Co to są brioszki?
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Świra?
"Sylwusiu, mamusia ci brioszki na kolacje kupiła"...

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-03-08 17:08:19

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 Mar 2003 12:40:08 +0100, "Ewa \(siostra Ani\) N."
<n...@y...com> wrote:

> [...]
>
> Moj serwer zgubil poczatkowy post wiec pisze tu. Bask ma w zasadzie
>racje, ale brioche nie jest slodka, nie ma cukru w ciescie, albo

taka chaleczka to jest,przynajmniej u nas pod takim pseudo
wystepuja lsniace chaleczki male lub bochenkowate

pierzu - Ewa, juz tylko 2 tygodnie ;)))))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-03-08 18:28:33

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:0q8k6vct81dc06vfkjsbbd5ldrddonv98s@4ax.com,
Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> a écrit:

No! Tu juz intensywny trening mentalny zapanowal, no i Niuton tysz siem
przygotowuje :-)

Ewcia

--
Niesz !