Co to za nożyk?

1. Data: 2005-08-01 15:20:13

Temat: Co to za nożyk?
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie. Wpadł mi w ręce dziwny, stary nożyk.
Obrazek tutaj: http://www.voila.pl/im77u/?1 .
Czy moglibyście mi wyjaśnić do czego on służy?
Ta strona z małymi ząbkami to chyba do pomidorów, a ta druga do czego?

Alek

2. Data: 2005-08-01 17:22:39

Temat: Re: Co to za nożyk?
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 1 aoűt 2005 ŕ 17:20:13, dans <dclelg$23g$1@nemesis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Witajcie. Wpadł mi w ręce dziwny, stary nożyk.
> Obrazek tutaj: http://www.voila.pl/im77u/?1 .
> Czy moglibyście mi wyjaśnić do czego on służy?
> Ta strona z małymi ząbkami to chyba do pomidorów, a ta druga do czego?

U nas (Fr.) takich zabkow uzywa sie do krojenia bagietek i innych
puszystych chlebow z kruszaca sie skorka.

Ewcia

--
Niesz

3. Data: 2005-08-01 18:06:44

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
> Witajcie. Wpadł mi w ręce dziwny, stary nożyk.
> Obrazek tutaj: http://www.voila.pl/im77u/?1 .
> Czy moglibyście mi wyjaśnić do czego on służy?
> Ta strona z małymi ząbkami to chyba do pomidorów, a ta druga do czego?

Witam
Mysle, ze jest to nozyk do owocow z twarda skorka. Przynajmniej ja bym go w
ten sposob uzywal. Strona z rzadszymi zabkami jest jakby wklesla, swietnie
nadaje sie do nacinania skorki owocow w ksztalcie kuli ;) /w celu obrania/.
Pozdr
MarekF

4. Data: 2005-08-02 16:50:17

Od: "inż. Mamoń" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moglibyście mi wyjaśnić do czego on służy?
> Ta strona z małymi ząbkami to chyba do pomidorów, a ta druga do czego?

Witajcie,

ta strona z małymi ząbkami to oczywiście strona do krojenia pomidorów, zaś
ta z większymi do krojenia bułek, czy też jak już napisano wyżej do krojenia
bagietek. Jest to typowy nożyk śniadaniowy "all in one". Zaokrąglonym
ostrzem możesz także swobodnie ponadto rozsmarować masło na pieczywie.
Zajrzyj na stronę www.solingen.pl tam mają bardzo dużo różnych fajnych noży,
moze nie najtańszych ale na pewno dobrych bo jeden kiedyś sobie kupiłem to
wiem.

pozdrawiam serdcznie wszystkich grupowiczów najfajniejszej grupy w polskim
usenecie
inż. Mamoń

Orientalne pasty, przyprawy - gdzie na internecie?
Historia widziana od kuchni
u Robespierre'a
sos czosnkowy
Jaka patelnia ?