Orientalne pasty, przyprawy - gdzie na internecie?

1. Data: 2005-08-01 09:49:37

Temat: Orientalne pasty, przyprawy - gdzie na internecie?
Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem ostatnio książkę z przepisami rozmaitych kuchni azjatyckich, ale są
tam składniki oczywiście dość egzotyczne. Czy można dostać gdzieś w
internecie (albo okolicach W-wy) takie składniki, oczywiście nie chodzi mi o
tak przeciętne jak sos sojowy czy mleczko kokosowe, ale np. pasta
tamaryndowa, trawa cytrynowa, kurkuma w ziarnach, "czarna fasola", itp.?

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

2. Data: 2005-08-01 09:52:19

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

> tak przeciętne jak sos sojowy czy mleczko kokosowe, ale np. pasta
> tamaryndowa, trawa cytrynowa, kurkuma w ziarnach, "czarna fasola", itp.?

Chyba mi się kurkuma z czymś pomyliła. W ziarnach nie dostanę :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

3. Data: 2005-08-01 12:35:46

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proboj w Warszawie na Poznanskiej niedaleko Koszykowej, Galeria Mokotow
kolo sklepu z winami w srodkowej alejce i chyba jeszcze Geant na
Jubilerskiej od strony kas to hipermarketu. Wszystko to sklepy z
azjatycka zywnoscia. Powinni miec wiekszesc z tego o co pytasz, jesli
nie wszystko.
Pozdr.,
Shrek

4. Data: 2005-08-01 13:47:08

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Shrek" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> Jubilerskiej od strony kas to hipermarketu. Wszystko to sklepy z
> azjatycka zywnoscia. Powinni miec wiekszesc z tego o co pytasz, jesli

Thx.

--
"Zaluj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

5. Data: 2005-08-01 17:08:11

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 01 Aug 2005 11:49:37 +0200, flower wrote:

> [...]
> nie chodzi mi o tak przeciętne jak sos sojowy czy mleczko kokosowe, ale
> np. pasta tamaryndowa, trawa cytrynowa, kurkuma w ziarnach, "czarna

Wietnamska knajpa-sklep w Hali Gwardii. Sklepy wietnamskie w Wólce
Kosowskiej.
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "NeoAddix", "Zbójecki gościniec"

6. Data: 2005-08-02 07:31:25

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Fabrykowska-Młotek" <m...@s...waw.pl> napisał w
wiadomości news:pan.2005.08.01.17.08.11.489050@sgh.waw.pl...

> Wietnamska knajpa-sklep w Hali Gwardii. Sklepy wietnamskie w Wólce
> Kosowskiej.

Tak, o tym też myślałem, zwłaszcza że jestem codziennie całkiem blisko od
Wólki.

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

7. Data: 2005-08-02 17:17:03

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 02 Aug 2005 09:31:25 +0200, flower wrote:

> Tak, o tym też myślałem, zwłaszcza że jestem codziennie całkiem
> blisko od Wólki.

Są tam chyba ze trzy. Jeden w starszej części i 2 w nowszej. W nowszej
części polecam sklep na piętrze - mają mnóstwo "robactwa" morskiego
oraz azjatyckie alkohole (w tym wino ryżowe w butelkach galonowych za
rozsądną cenę).

8. Data: 2005-08-02 19:37:14

Od: "Joe" <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> części polecam sklep na piętrze - mają mnóstwo "robactwa" morskiego
> oraz azjatyckie alkohole (w tym wino ryżowe w butelkach galonowych za

Też tam bywam, ale miałam wątpliwości czy się z nimi dogadam....
Mają to jakoś opisane po ludzku? Bo czasem kupuję wiktuały "w ciemno" dla
draki żeby potem w domu próbować, ale jak się szuka konkretu to już gorzej.

Joe

9. Data: 2005-08-03 07:40:48

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Fabrykowska-Młotek" <m...@s...waw.pl> napisał w
wiadomości news:pan.2005.08.02.17.17.03.28931@sgh.waw.pl...

> [...]
> części polecam sklep na piętrze - mają mnóstwo "robactwa" morskiego
> oraz azjatyckie alkohole (w tym wino ryżowe w butelkach galonowych za

Chyba nawet kojarzę; to jest zdaje się wietnamski sklep.
Żeby jeszcze się tylko po polsku dogadać :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Historia widziana od kuchni