zapiekanka z cukinii - nie wyszła, jakiś pomysł ?

1. Data: 2005-08-01 17:55:51

Temat: zapiekanka z cukinii - nie wyszła, jakiś pomysł ?
Od: scooby <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hello
znalazłem taki przepis:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis9539.html

zrobiłem jak kazano, tylko w ilości x2
dodałem jeszcze sporo ziółek, pomidory wypestkowałem, cukinie solidnie
przysmażyłem, zapakowałem toto warstwami do pyrexa i do rozgrzanego
pieca ... po 1h odkryłem skorupke beszamelu a pod spodem ... no właśnie
- ZUPA :(
ma ktoś pomysł co z tym można jeszcze zrobić oprócz lecza, ew co tam
zapakować co by przybrało zapiekankową konsystencę ??

mamma mia, dużo pichcę i wiele w kuchni przeszedłem :) ale dawno tak mi
coś nie wyszło :\ shame on me ...

scoo

2. Data: 2005-08-01 18:45:51

Temat: Re: zapiekanka z cukinii - nie wyszła, jakiś pomysł ?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przysmażyłem, zapakowałem toto warstwami do pyrexa i do rozgrzanego
> pieca ... po 1h odkryłem skorupke beszamelu a pod spodem ... no właśnie

Cukinie pokrojoną w plastry posól i odczekaj godzinkę, pusci sok i w ten
sposób pozbędziesz się tej "wody", albo wrzyc na wrzątek i chwilę potrzymaj -
sprawdzone!
pozdrawiam
Wanda

3. Data: 2005-08-01 21:55:08

Od: "maf" <m...@a...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@p...onet.pl> wrote in message
> Cukinie pokrojoną w plastry posól i odczekaj godzinkę, pusci sok i w ten
> sposób pozbędziesz się tej "wody", albo wrzyc na wrzątek i chwilę
> [...]
Witam
Moim zdaniem, cukinia jest bezwartosciowa. Gdyby nie dodatki np papryka do
pseudo leczo, czy tez mieso lub inny farsz do zapiekanej cukini, sama
cukinia jest bez smaku.
W ogrodku kiedys mialem urodzaj cukini, w zasadzie najlepsza byla
konserwowa, zrobilem ja jak pikle z ogorkow.
Pozdr
MarekF

4. Data: 2005-08-01 22:53:57

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 1 ao?t 2005 ? 23:55:08, dans <dcm5jk$d0n$1@atlantis.news.tpi.pl> vous
écriviez :

> Moim zdaniem, cukinia jest bezwartosciowa. Gdyby nie dodatki np papryka do
> pseudo leczo, czy tez mieso lub inny farsz do zapiekanej cukini, sama
> cukinia jest bez smaku.

Zamsta cukinii przychodzi noca.

Zamaskowana.

> Pozdr

Takoz.

> MarekF

Zorro

--
Niesz

5. Data: 2005-08-02 01:38:39

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Le lundi 1 aoűt 2005 ŕ 23:55:08, dans <dcm5jk$d0n$1@atlantis.news.tpi.pl>
vous écriviez :

> Zamsta cukinii przychodzi noca.
===
Co masz konkretnie na myśli? Ja się przychylam do opinii Marka.
Chyba, że podasz jakiś wyrafinowany sposób jej przyrządzania z solą i
cukrem.

waldek
===

6. Data: 2005-08-02 06:40:34

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Co masz konkretnie na myśli? Ja się przychylam do opinii Marka.
> Chyba, że podasz jakiś wyrafinowany sposób jej przyrządzania z solą i

no z cukrem tez można w syropie..:))))
a z sola to zupełnie jak ogórki..zakisic mozna :))

Marek

7. Data: 2005-08-02 06:41:05

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek napisał(a):

> do

> ===
> Co masz konkretnie na myśli? Ja się przychylam do opinii Marka.
> Chyba, że podasz jakiś wyrafinowany sposób jej przyrzšdzania z solą i
> cukrem.

A może być z czosnkiem i koperkiem?

Waldku, coś nie tak z Twoim kodowaniem...

--
Ania
http://aniared.blog.onet.pl/

8. Data: 2005-08-02 06:45:19

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

do pseudo leczo, czy tez mieso lub inny farsz do zapiekanej cukini, sama

>Nic wyrafinowanego ale ma przyjemny smak. Smażę plastry jak kotlety tylko w
cieście( np naleśnikowym) potem na wierzch trochę uduszonych pieczarek z
cebulką, plaster sera i do mikrofali żeby się ser rozpuścił.
Polecam Jacenta

Co to za nożyk?
Orientalne pasty, przyprawy - gdzie na internecie?
Historia widziana od kuchni
u Robespierre'a
sos czosnkowy