Co to za przyrządy?

1. Data: 2010-05-16 15:58:33

Temat: Co to za przyrządy?
Od: "Beata2003" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koleżanka wyciągnęła z pawlacza metalowe przyrządy ale nie wie co to jest .
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c6a875891b
3d023f.html
Mi się troszkę kojarzy ,że jak byłyśmy małe jej babcia wstawiała to do garnka z
olejem przedtem umoczywszy w jakimś cieście i wychodziły takie jakby smazone w
oleju racuszki o kształtach tych przyrządów?Nie jestem pewna.....???Czy dobrze
pamiętam?Bardzo proszę o podpowiedż.
Pozdrawiam
Beata

2. Data: 2010-05-16 16:22:43

Temat: Re: Co to za przyrządy?
Od: zbigi <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata2003 pisze:
> [...]
> oleju racuszki o kształtach tych przyrządów?Nie jestem pewna.....???Czy dobrze

Dobrze. :)
Najprostsza wersja, to geste cisto nalesnikowe.

--
pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

3. Data: 2010-05-16 21:43:22

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata2003" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:3461.0000299a.4bf01629@newsgate.onet.pl...
> [...]
> smazone w
> oleju racuszki o kształtach tych przyrządów?Nie jestem pewna.....???Czy

Dobrze pamiętasz. Trzeba zrobić ciasto naleśnikowe, rozgrzać te foremki w
oleju, zanurzyć do 2/3 wysokości w cieście - ciasto lepi się do foremek,
zanurzyć w gorącym oleju - ciasto odejdzie z foremek i po usmażeniu wyjać i
odsączyć. Można zajadać saute lub wypełnić musem owocowym czy rozrzedzoną
marmoladą
--
Jackare

4. Data: 2010-05-17 04:04:36

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beata2003" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> smazone w
> oleju racuszki o kształtach tych przyrządów?Nie jestem pewna.....???Czy

Robisz rodzaj chrustu, posypujesz cukrem pudrem.

5. Data: 2010-05-17 17:33:06

Od: "kajus44" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> smazone w
> oleju racuszki o kształtach tych przyrządów?Nie jestem pewna.....???Czy

Tym się wypalało na pośladku kobiety znak własności

PB, NMSP

--
kajus44

6. Data: 2010-05-19 19:11:10

Od: "Piotr" <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kajus44" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
3d023f.html
> Tym się wypalało na pośladku kobiety znak własności

mylisz się, tym się wypalało głupotę na czole mężczyzny :)
p.

7. Data: 2010-05-19 19:35:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 21:11:10 +0200, Piotr napisał(a):

> Użytkownik "kajus44" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
3d023f.html

> mylisz się, tym się wypalało głupotę na czole mężczyzny :)
> p.

Oczywiście - dla oznaczenia, którego nie wybierać, żeby potem nie
przechodziła na dzieci :-)

HOT DOGS
WALL ART
nalewka z owoców wielu
Hej przetwórcy domowi i bimbrownicy egzorcyści, bierzcie to ode mnie
Mięso - co robić, żeby nie było "gumowe" itd.?