Co uzywac zamiast soli kuchennej?

1. Data: 2003-06-03 11:26:20

Temat: Co uzywac zamiast soli kuchennej?
Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety ale nie moge obejsc sie bez potraw solonych..., zupelnie inaczej
smakuje posolone...

Pozdrawiam
Jowita

2. Data: 2003-06-03 12:50:25

Temat: Re: Co uzywac zamiast soli kuchennej?
Od: "Ewcia" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety ale nie moge obejsc sie bez potraw solonych..., zupelnie inaczej
> smakuje posolone...
Witaj, nie wiem, czy we wszystkich potrawach to skutkuje (nie sprawdzałam),
ale podam przykład rosołu. Jeżeli dasz minimum soli jakie możesz, ale
doprawisz rosół bazylią - efekt jest taki, jak posolony normalnie (będzie
mieć tylko jeszcze dodatkowy aromat). Na marginesie - bazylii wykorzystuje
się do sporządzania przyprawy pn. maggi - więc chyba coś w niej jest:-)
pozdrawiam
ewcia

3. Data: 2003-06-05 10:18:30

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety ale nie moge obejsc sie bez potraw solonych..., zupelnie inaczej
> smakuje posolone...

Od ponad trzech lat kiedy przeszliśmy na DO soli używamy tylko do gotowania
jajek coby skorupka lepiej odchodziła :-)

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral

pomoc!
kiedy brac chrom??